phl
7 435
Poäng
7 254
Medlem i
178
Startade trådar
10 aug 2006
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
phl svarade i tråden Tävling: Vinn en färgborttagare från Speedheater.1-3 sekunder Tre renovera en delar fönster och karmar i huset. Bort med plastfärg, dit med linoljefärg! -
phl svarade i tråden Festool - Nya verktyg!.Sjukt fattig bild på förbandslådan, inklippt så att T-loc-vredet på Systainern under är avhugget... -
phl svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Jag hade långtgåede planer på att bygga en egen (är ju inte direkt raketvetenskap och svetsen står där ju redan) men sedan lackade jag... -
phl svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.En sådan pedal har jag haft. Den var fruktansvärt dålig, även om man bortser från den katastrofala ergonomin... -
phl svarade i tråden Stigens verkstadstråd 2026.Underbart! -
phl svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Jag blir lite trött på alla bilder med filter, jämt ska det förskönas en massa :) -
phl svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Fantastiskt med gamla tidiningar. Noterar att fönstervadd verkar vara populärt, dock felstavat i ena annonsen :) -
phl svarade i tråden Cembrit windstopper extreme.Sjukt trådlyft, jag vet. Skriver eftersom jag heller inte hittat så mycket info om att använda Cembrit Windstopper som vindskydd. Min...
Bilder
phl har laddat upp 7 bilder.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man
- Signatur
-
Gör man fel får man lida.