snaggletooth
10 241
Poäng
6 840
Medlem i
17
Startade trådar
21 apr 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
snaggletooth svarade i tråden Vad göra med överbliven fas i spiskabel?.Det är det normala här på BH. Det hade varit en riktig skräll om det inte hade hänt 😀 -
snaggletooth svarade i tråden Få Bättre Internet.Känns som ett specialfall om man måste köpa antenn för en specifik frekvens? De antenner som är lätt tillgängliga verkar klara ett... -
snaggletooth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Tillverkas väl i Kina som det mesta annat idag fast med premiumpriser. -
snaggletooth svarade i tråden Vad göra med överbliven fas i spiskabel?.400V är inte lika med 3-fasdrift, bara att det kan vara det. I detta fallet är fläkten 1-fas men 400V. -
snaggletooth gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vad göra med överbliven fas i spiskabel?.Nej precis, om jag får vara petig så låt gå för första fasen klockan 12. Men de andra hamnar på klockan 4 och klockan 8, inte 1 och 11... -
snaggletooth svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.JA, SOM SAGT, JAG HADE ANVÄNT LÄTTBETONGPLUGG ÄVEN OM LASTEN ÄR LÅG VERTIKALT. MED VANLIG PLUGG FÅR DU INGEN MARGINAL VID EVENTUELLA... -
snaggletooth svarade i tråden Vad göra med överbliven fas i spiskabel?.Låter som en riktig raritet, förmodligen från ett annat århundrade. -
snaggletooth svarade i tråden Vad göra med överbliven fas i spiskabel?.Storköksugn absolut, men ordinär hushålls-dito? Nej, inte en chans. -
snaggletooth svarade i tråden Få Bättre Internet.Starlink -
snaggletooth svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Jag hade skaffat lättbetongplugg. -
snaggletooth svarade i tråden Allt om bilen.Ett mindre gäng av dom skymtades på den lilla macken i grannbyn igår. -
snaggletooth svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Kokplattor finns fortfarande som reservdelar: https://www.nettoparts.se/shop/g-kokplatta-kokplatta-10472c1.html Men om det är dom som är... -
snaggletooth svarade i tråden Allt om bilen.En av favoriterna på YT. Konsumentvägledning av bästa sort 😀 -
snaggletooth svarade i tråden 3fas till 2fas pump.Jag misstänker att du vill köra motorn på 1-fas 230V? Klistrar in en instruktion från Busck motorkatalog: 1-FASDRIFT AV 3-FASMOTORER... -
snaggletooth svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Funkar låne-TVn uppe? -
snaggletooth svarade i tråden Hur byta i ljuskälla IKEA badrumslampa.https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-fixar-jag-lampan.536131/ Det framgår tyvärr inte hur man får isär den men det borde inte vara... -
snaggletooth svarade i tråden Behövs elcentralsbyte?.Byt elfirma istället.
Bilder
Visa mer
snaggletooth har laddat upp 124 bilder.
Filmer
snaggletooth har laddat upp 3 filmer.
Allmän info
- Från
- F
- Kön
- Man