lars_stefan_axelsson
14 960
Poäng
11 329
Medlem i
28
Startade trådar
21 jan 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
lars_stefan_axelsson gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Klorfenol Träskyddsmedel Dolt fel?.Det är inte tryckimpregnerat bara för att det är behandlat med klorfenoler. (Även om impregneringen iofs också innehöll klorfenoler fram... -
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Elverk i preppermode.Ja, jag har inte läst hela tråden, men det är riktigt att alla roterande maskiner mår mycket bra av tidiga oljebyten. När jag jobbade på... -
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Byte av två strömställare i gemensam täckram.Är det den dubbla svarta som ställer till det? Den matar båda dina knappar och är överkopplad i den över brytaren (den märkt '5'). Så... -
lars_stefan_axelsson gillade anna_kristinas inlägg i tråden hur göra dessa gamla elkablar ofarliga?.tack för alla svar. Kablarna är nu täckta med kopplingsdosor och täcklock på något ställe -
lars_stefan_axelsson skrattade åt 305s inlägg i tråden Hur ser det ut min stuga 18kvm står alldeles vid grannens tomtgräns.Givetvis inte! Det heter kontaktförbud, nu för tiden:-)...
Bilder
Visa mer
lars_stefan_axelsson har laddat upp 256 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götalands
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Forskare