R
Robert-san01
20 816
Poäng
10 535
Medlem i
96
Startade trådar
1 apr 2011
Senast aktiv
El-ingenjör som jobbar som projektör och konsult av solcellsanläggningar. Bor i villa och bygger det mesta själv.
Intressen: Intresserad av det mesta som gäller teknik och försöker komma ut på cykeln emellan åt.
Intressen: Intresserad av det mesta som gäller teknik och försöker komma ut på cykeln emellan åt.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
RSpänn fast ett vattenpass i våg och en (lång) borr från dragaren ovanpå passet. Limma sedan dit libellen i våg. Borde väl fungera?
-
RSätt en längre borr i chucken, och maskinen i ett skruvstäd. Se till så att borren är i våg genom att justera hur maskinen sitter fast...
-
RDet kan man redan iom AIs intågande i bilarna, Tesla har Grok , Polestar har Gemini så det går att ge kommandot "vid nästa laddstopp...
-
RRobert-san01 svarade i tråden Vilken elbil skall man satsa på 2026?.Borde gå lägga till i nav att den inte bara ska sortera laddarna efter effekt utan även antal Michelin stjärnor. Geely mfl med...
-
RJo du har påpekat hur dålig mat det är längs vägarna där man laddar eller tankar, samt hur olämpliga elbilarna är när det kommer till...
-
RVad trist! Som jag förstått det var ju de läckra tappkorvarna det största glädjeämnet med elbil… kanske kan ni få getaway?
-
RRobert-san01 svarade i tråden Vilken elbil skall man satsa på 2026?.Skumt att mäta räckvidd som ett mått på batteriet då det beror på så många faktorer.
-
RRobert-san01 svarade i tråden Vilken elbil skall man satsa på 2026?.Typ. Kommer knappt att hinna köpa en ny läsk och kissa om man inte tömt batteriet helt.
-
RRobert-san01 svarade i tråden Vilken elbil skall man satsa på 2026?.På tal om laddhastighet. Var en snabbis förbi eCar Expo idag. Denza Z9GT Flash laddar, 1500kW!
-
RRobert-san01 skrattade åt sinuslinuss inlägg i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Jag skulle rekommendera motorsåg till nästa träd. Det tar nog nog lång tid att fälla med grensåg. 🫣
-