Byggahus.se
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ojaaa.
Och jag har själv berömt andra för snygga jobb de gjort, ..många gånger.
Jag vet själv vad stolt man känner sig efter att något blev lite extra lyckat och snyggt, och vad trevligt det är ifall någon uppmärksammar det.
Roligt att höra! De elektriker jag haft kontakt (!) med har alltid talat om vilka otroliga klåpare som gjort tidigare eljobb.
 
  • Haha
El-Löken66
  • Laddar…
Mikael_L
E El-Löken66 skrev:
Det enda du hade kunnat få en ryggdunkning för var om slutkunden utbrustit Oooh vad kostnadseffektivt elektrikern installerat här!
Men detta kan du nog titta i månen efter.
Det tar lite emot att berömma ett fult snabbjobb (jag vet hur det brukar se ut uppe på kabelstegar när det gått snabbt) med "Åhh vad hemskt det ser ut, men det var ju bra för då slapp ni betala för en halvtimmes mer jobb ...) :thinking:
 
Redigerat:
  • Wow
  • Gilla
Stugrenoverare och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Det tar lite emot att berömma ett fult snabbjobb (jag vet hur det brukar se ut uppe på kabelstegar när det gått snabbt) med "Åhh vad hemskt det ser ut, men det var ju bra för då slapp ni betala för en halvtimmes mer jobb ...) :thinking:
Jag säger inte att man ska berömma nåt som inte är bra, det jag reagerat på är att det alltid ska klagas. Har inte träffat på nån annan yrkesgrupp som så genomgående klankat ner på andras jobb.
 
Sittställning Forlowt skrev:
Antar du att jag är en person ?....
Jag ber naturligvis om ursäkt, det var slarvigt av mig. Jag har precis börjat vänja mig vid de tre könen och är lite rostig i bemötandet av personer som inte alls ser sig som personer. Lovar att bättra mig när jag kommer på hur detta ska hanteras.

Kanske är det lika bra du fyller i en kränkthetsrapport under tiden, detta kan ta lite tid.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Martin_ och 4 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Jag ber naturligvis om ursäkt, det var slarvigt av mig. Jag har precis börjat vänja mig vid de tre könen och är lite rostig i bemötandet av personer som inte alls ser sig som personer. Lovar att bättra mig när jag kommer på hur detta ska hanteras.

Kanske är det lika bra du fyller i en kränkthetsrapport under tiden, detta kan ta lite tid.
MathiasS MathiasS skrev:
Jag ber naturligvis om ursäkt, det var slarvigt av mig. Jag har precis börjat vänja mig vid de tre könen och är lite rostig i bemötandet av personer som inte alls ser sig som personer. Lovar att bättra mig när jag kommer på hur detta ska hanteras.

Kanske är det lika bra du fyller i en kränkthetsrapport under tiden, detta kan ta lite tid.
mej veterligen finns det 2 kön enligt naturen...
det "tredje könet" är ett psykiskt kön
 
  • Gilla
  • Haha
BlueScreen och 2 till
  • Laddar…
E
skoge skoge skrev:
mej veterligen finns det 2 kön enligt naturen...
det "tredje könet" är ett psykiskt kön
Finns massor med kön.
Men vad har det med el frågan att göra, vi får inte tappa fokus!
 
A
E El-Löken66 skrev:
Finns massor med kön.
Men vad har det med el frågan att göra, vi får inte tappa fokus!
Tappa tråden, söka efter rätt kabel..
Sladdvindan är nog här någonstans.
 
A
Hane, hona... Jorden... Blir det hen då eller? :crysmile:
 
Sittställning
MathiasS MathiasS skrev:
Jag ber naturligvis om ursäkt, det var slarvigt av mig. Jag har precis börjat vänja mig vid de tre könen och är lite rostig i bemötandet av personer som inte alls ser sig som personer. Lovar att bättra mig när jag kommer på hur detta ska hanteras.

Kanske är det lika bra du fyller i en kränkthetsrapport under tiden, detta kan ta lite tid.

Haha jag hoppas du läste med ironi ;)

E El-Löken66 skrev:
Finns massor med kön.
Men vad har det med el frågan att göra, vi får inte tappa fokus!

Kanske för vi behöver en köns-neutral ledare ? :)
 
  • Gilla
Djupa Tanken och 1 till
  • Laddar…
A
E El-Löken66 skrev:
Finns massor med kön.
Men vad har det med el frågan att göra, vi får inte tappa fokus!
Nä tänk om någon tappar det och blåser en säkring.. Kanske hela jordfelsbrytaren.
Aj aj.. Kabelbrand..
 
  • Gilla
skoge
  • Laddar…
A
Sittställning Forlowt skrev:
Haha jag hoppas du läste med ironi ;)




Kanske för vi behöver en köns-neutral ledare ? :)
Duger inte en amöba?..;)
 
Sittställning Forlowt skrev:
Haha jag hoppas du läste med ironi ;)
Japp! Detsamma!
 
  • Älska
Sittställning
  • Laddar…
Nog för att även jag svävar ut i trådar ibland, men nu är ni på en annan planet!

TS hade en bra fråga, ni började med bra svar.. nu tycker jag dock att en moderator bör ta fram suddgummit och rensa bort oväsentligheter/otrevligheter/tjafs härinne (inkl mitt inlägg).
 
  • Gilla
foppa och 1 till
  • Laddar…
M
MathiasS MathiasS skrev:
Jag ber naturligvis om ursäkt, det var slarvigt av mig. Jag har precis börjat vänja mig vid de tre könen och är lite rostig i bemötandet av personer som inte alls ser sig som personer. Lovar att bättra mig när jag kommer på hur detta ska hanteras.

Kanske är det lika bra du fyller i en kränkthetsrapport under tiden, detta kan ta lite tid.
Du glömde länka till rapporten :)
https://www.byggahus.se/forum/data/attachments/310/310199-29c1ca9395ca2ba2e43e5328766eb7e7.jpg

Formulär för "Lättkränkthetsrapport" med checkrutor för skäl till kränkning och svarsalternativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Djupa Tanken och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Nog för att även jag svävar ut i trådar ibland, men nu är ni på en annan planet!

TS hade en bra fråga, ni började med bra svar.. nu tycker jag dock att en moderator bör ta fram suddgummit och rensa bort oväsentligheter/otrevligheter/tjafs härinne (inkl mitt inlägg).
Själva ursprungsfrågan är ju hanterad och klar för 100 inlägg sedan........men det kanske var DET som var din poäng också.
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.