Byggahus.se
Frustrator Frustrator skrev:
Om du gillar att pyssla med verktygen istället för att använda verktygen så kan den väl vara värd en 500:- men den ser rätt tilltyglad ut så man skulle ju vilja se insidan också..

Tillägg: pucktvåa
Avstår då alltså. Tack för snabba svar (y):D
 
nanowire nanowire skrev:
Var är alla minigrävare?
Här har du en:
Flicka med rosa tröja och blå stövlar gräver i jord med en spade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Fairlane och 17 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Här har du en:
[bild]
Dyraste sorten, stort underhållsbehov, minst ett par miljoner räknat på 18 år. Men de är så charmiga!
 
  • Gilla
p-pennan och 2 till
  • Laddar…
Jo men minigvare är dyra, även begagnade med lite småfel.....
 
Hade lite flyt på blocketlotteriet och köpte mig en ags10 för 900:-
Har tydligen stått hos en underleverantör till Volvo en gång i tiden. Förhållandevis fint skick, med två bordsförlängningar, följsam klyvkniv, anhåll och klingskydd!

Identifikationsskylt på Wadkin Bursgreen AGS10, med maskinnummer och elektriska specifikationer, tidigare använd av Volvo underleverantör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Använd AGS10 bordsåg i grönt med förlängningar och klyvkniv i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fario och 18 till
  • Laddar…
Sjukt avundsjuk på en sådan såg till sådant pris
 
  • Gilla
wiz
  • Laddar…
Ja alltså vilket otroligt fynd! :)
 
  • Gilla
wiz
  • Laddar…
Grattulerar till köpet !!!

Jag var nummer två i kön !!!!!!!!!
 
  • Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
S sweden skrev:
Grattulerar till köpet !!!

Jag var nummer två i kön !!!!!!!!!
Tack!
Har varit där så många gånger! Trodde han hade glömt en 0:a först, var en kul typ!
Han visste att han hade lagt ut den för underpris, så jag fick ett inbetalningskort till en mission och har faktiskt satt in en 500ing för att stilla samvetet lite!
 
  • Gilla
fgo och 4 till
  • Laddar…
Fantastiskt vilket klipp! Grattis! Det där är en otroligt kompetent såg! Har en AGS 12:a själv men jag betalade 7ggr så mycket för den och sen har jag nog lagt 100h på att få nyskick på den!
 
  • Gilla
wiz
  • Laddar…
V vectrex skrev:
Fantastiskt vilket klipp! Grattis! Det där är en otroligt kompetent såg! Har en AGS 12:a själv men jag betalade 7ggr så mycket för den och sen har jag nog lagt 100h på att få nyskick på den!
Jag vet! Har läst din tråd både innan och efter köp! Kan bli så att det kommer ett pm om din fiffiga spånsugningslösning..
 
Länge har jag letat och budat för att få en. Nu äntligen har en Stanley 45 hittat hit. Nu ska jag bara lära mig att använda den.

En Stanley 45 kombinationshyvel med tillhörande skär upplagt på ett ljusgrått köksbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fadai och 14 till
  • Laddar…
Hennke85 Hennke85 skrev:
Länge har jag letat och budat för att få en. Nu äntligen har en Stanley 45 hittat hit. Nu ska jag bara lära mig att använda den.

[bild]
Riktigt vassa stål underlättar :)

Kan man få en bild från andra sidan av hyveln också?
 
*Flås flås*
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
6mm notklinga!
Hand håller en 6mm notklinga för träbearbetning med tydlig märkning och verktyg i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
johel572 och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.