Olen ostaja talolle, joka on rakennettu 50-luvulla ja jossa on ytong-rakenteet. Mietin, onko sen aikainen ytong sama kuin sinibeton=radon? ??? Kiitollinen avusta..
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.