Näyttää siltä, että Ytongin fanit ovat huomanneet yrityksen menneen konkurssiin tällä viikolla. Mitä tapahtuu seuraavaksi, jää arvailujen varaan, mutta vaihtoehtona on HH Celcon, joka on käytännössä sama tuote ja paremmassa asemassa. Lisäksi he ovat ottaneet markkinaosuuksia Ytongilta viime vuosina halvemman tuotteen ansiosta. Nyt kilpailu vähenee, ja sen myötä hinta voi varmasti nousta. :-/
 
Missä se luki ???
Oletan, että se oli vain "ruotsalainen" ytong


Said
 
Ei ollut luettavissa, HHCelcon mukaan se tapahtui tiistaina, mutta tulee kai julkiseksi pian. Olisin yllättynyt, jos se koskee koko konsernia, joten uskon, että he ovat pian jälleen toiminnassa. Ei kuitenkaan ole täysin hyvä, että tulee taukoa, koska näiden molempien kilpailu pitää hintatason kurissa. Tämä vaikuttanee esimerkiksi Puolaan suuntautuvaan vientiin.
 
Puola valmistaa Ytonginsa itse ja heillä ei ole, tietääkseni, yhteyttä Ruotsin Ytungin kanssa.

/Jörgen
 
Olen myös kuullut, että he ovat menneet konkurssiin, mutta Ytong on kai tuotemerkki, yritys on kai nimeltään Yxhult??
 
AB Ytonghus
Yxhult      69283      Kumla      019-586000      556047-8348      Poistettu rekisteristä.

Toimihenkilöklubi Ytong AB:llä
69200      Kumla            875700-3481      Poistettu rekisteristä.

Lähde: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1479&previousRenderType=1

Vaikuttaa siltä, että nämä ovat vanhempia konkursseja, jos etsii ytong ja konkurssi viimeisen vuoden ajalta, ei löydy mitään.

Näitä ei ole mennyt konkurssiin:
Ytong AB
Box 80/Plena Ab/ 70141 Örebro 019-6119980 556445-4741
Ytong Montage AB
69283 Kumla 019-586000 556042-7444
 
Hei!

Lopettaaksesi keskustelun:

Yxhult AB, joka valmistaa Ytongia, asetettiin konkurssiin 27.1.2004. Liikevaihto on puolittunut 2 vuodessa, eikä mikään yhtiö selviä siitä, ellei leikata kunnolla. Glimstedt Asianajotoimisto käsittelee tapausta. 186 työntekijää koskettaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.