3 842 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Yritän selvittää, onko seinä kantava?
Hei, olen käynyt kaupunkisuunnittelutoimistossa ja yrittänyt hakea oikeita piirustuksia määrittääkseni, onko seinä kantava.
Kuitenkin olen löytänyt täältä foorumilta, että jotkut ovat löytäneet eräänlaisen piirustustyypin, jota en nähnyt mikrofilmillä arkistossa, jonkinlaisen palkkipiirustuksen.
Liitän tähän, mitä olen löytänyt, tiedostossa "Ombyggnad-ändring.jpg" olen merkinnyt punaisella, mitä haluan poistaa, ja sinisellä, mitä haluan rakentaa.
Muut tiedostot ovat alkuperäisiä vuodelta -32 ja 1950-luvun lopussa tehdyn uudistuksen piirustuksia. Asunto sijaitsee Kristinebergissä, Tukholmassa.
Onko kenelläkään mitään mielipiteitä? Kiitollinen kaikista vastauksista.
/Tobias
Kuitenkin olen löytänyt täältä foorumilta, että jotkut ovat löytäneet eräänlaisen piirustustyypin, jota en nähnyt mikrofilmillä arkistossa, jonkinlaisen palkkipiirustuksen.
Liitän tähän, mitä olen löytänyt, tiedostossa "Ombyggnad-ändring.jpg" olen merkinnyt punaisella, mitä haluan poistaa, ja sinisellä, mitä haluan rakentaa.
Muut tiedostot ovat alkuperäisiä vuodelta -32 ja 1950-luvun lopussa tehdyn uudistuksen piirustuksia. Asunto sijaitsee Kristinebergissä, Tukholmassa.
Onko kenelläkään mitään mielipiteitä? Kiitollinen kaikista vastauksista.
/Tobias
aloita sahaaminen siihen, ja jos terä juuttuu, se on alttiina paineelle.
hyvä keino, jos on 99% varma, että se ei ole kantava.
hyvä keino, jos on 99% varma, että se ei ole kantava.
En yllättäisi, jos ulkoseinät ja porraskäytävän seinät ovat kantavia. Kantavia ovat todennäköisesti myös porraskäytävien suuntaan olevat seinät, jotka ovat asunnoihin päin kummallakin puolella. Paksut seinät, jotka rajaavat wc:itä/kylpyhuoneita.
Minulla oli työtoveri, joka asui metron vieressä Kristinebergissä 70-luvulla. Muistan, että se oli kivitalo. En pidä ajatuksesta, että kantavat seinät olisivat silloin puuta.
Minulla oli työtoveri, joka asui metron vieressä Kristinebergissä 70-luvulla. Muistan, että se oli kivitalo. En pidä ajatuksesta, että kantavat seinät olisivat silloin puuta.
Hei, kiitos vastauksista.
Seinä on nyt poissa, aloitin sahaamisen ja se ei nypäytellyt. Viikko sen jälkeen kun aloitin purkamisen löysin samankaltaisen lägenhem Hemnet-sivustolta, jossa he olivat purkaneet koko vaatekaapin, joten ilmeisesti he olivat päätyneet samaan ratkaisuun kuin minä.
/Tobias
Seinä on nyt poissa, aloitin sahaamisen ja se ei nypäytellyt. Viikko sen jälkeen kun aloitin purkamisen löysin samankaltaisen lägenhem Hemnet-sivustolta, jossa he olivat purkaneet koko vaatekaapin, joten ilmeisesti he olivat päätyneet samaan ratkaisuun kuin minä.
/Tobias
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Installera varmvattenberedare när man har tekniktank.
Vatten & Avlopp -
Elberedare drar 15 kWh/dygn – hur lösa varmvatten mellan stall/hus
Vatten & Avlopp -
Försöker lufta öppet system
Värme allmänt -
Har jag redan hittat felet?
Bilar & andra fordon -
Inreda dubbelgarage på 38 kvm, inspiration tack!
Övrigt husrelaterat