2 564 lukukertaa ·
10 vastausta
3k lukukertaa
10 vastausta
Yliajosuoja kottikärry
Onko teillä vinkkejä 32mm viemäriletkun yliajosuojaksi? Voiko sellaisen helposti rakentaa itse, kaupasta ostettavat eivät valitettavasti ole halpoja ja tarvitsen 2,8 metriä. Maksimissaan vain raskaasti lastattu kottikärry ajaa yli, ei autoliikennettä.
Ei ole kovin vaikeaa rakentaa puusta. Arvatenkaan se ei ole pysyvä, sillä siinä tapauksessa olisi järkevää kaivaa alas. 2"4 lankku kummallekin puolelle ja halpa levy kestää pidempään kuin luulisi, varsinkin jos sen yli ei edes tule liikennettä.
Mikä "levy" tarkoittaisi tässä tapauksessa?C C.Lundin sanoi:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 214 viestiä
Kaiva se maahan. Riittää, että kaivat ojan 5–10 cm syväksi, jos siihen ei kuitenkaan tule painoa.
Epävarma, kestääkö tämä letku maahan kaivamistaNötegårdsgubben sanoi:
https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...vattenpumpar/armerad-avtappningsslang-750043/
Tuskin se, mitä kuvittelit, kun kirjoitit avloppsslang.... mutta ei, sitä ei pitäisi kyllä kaivaa maahan. Mutta osta letku tai putki suojaksi, vedä läpi ja kaiva maahan, jos sen pitää olla siellä pari vuotta tai niin, se kannattaa kyllä.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 214 viestiä
Ehkä ei paras letku, mutta kyllä tuo kestää vähän maapainetta, jos se upotetaan jonkin verran maan alle.
Klikkaa tästä vastataksesi