Tämä on leikattu rakennuskuvasta "Enkla Stugan". Vaakasuorat tukipuut (49) sahataan viistoon sisänurkissa, jotta pystysuorat kulmatukipuut (25) voidaan naulata paikoilleen.
Eikö voisi yksinkertaisesti siirtää kulmatukipuut 45 mm "ulospäin" nurkista (tai ainakin toisen niistä), jotta välttyisi tuolta työvaiheelta? Vai täytyykö niiden sijaita niin, että kulman kokoonpano on kulmaliitosten (26) avulla? "Kulmatukipuu, joka asennetaan jälkeenpäin" vaikuttaa, että he olisivat jättäneet sen pois mukana tulevasta rakennusvideosta. Koska aion käyttää levyjä ulkopuolella, enkä paperia, täytyy minulla varmaan olla se, jotta voin naulata siihen.
Puutarjonta.fi:llä on vähän monimutkaisempi ratkaisu, jossa yksi kulmatukipuu on siirretty niin, että vaakasuorien tukipuiden asennus on helpompaa. Mutta sitten on lisätty vielä yksi tukipuu, jotta rakenne olisi hyvin sidottu yhteen(?)