1 575 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Yksinkertainen tapa korjata kellariseinä?
Aion korjata vanhan kylpyhuoneen "man cave" -tilaksi. Olen poistanut laatat ja laattojen kiinnityslaastin niin hyvin kuin pystyin, mutta en ole jyrsinyt seiniä ja haluaisin välttää sen.
Kuten näkyy, vesi on katkaistu ja viemäri on tulpattu "vinkkien" mukaisesti. Olen täyttänyt vaahtomuovilla reiät, jotka "rakennusmestari" oli tehnyt vesiputkille (olemme huomanneet, että hän piti putkien asentamisesta seiniin ja lattiaan).
Haluaisin korjata seinän niin, että se olisi sama kuin yläosassa oleva olemassa oleva, noin 2-4 mm.
Ei tarvitse asentaa uusia vesijohtoja, ja aion jättää kaikki putket mahdollisimman koskemattomiksi.
Miten voin ratkaista tämän?
Remonttikipsi?
Levitelaasti?
Asentaa koolaukset kaikille seinille ja asentaa kipsilevyt niihin?
Jokin muu tapa?
Kuinka paljon valmistelutyötä minun täytyy tehdä ennen aloittamista? Onko jyrsin ainoa vaihtoehto? Se on tällä hetkellä suhteellisen tasainen.
Olen varmasti unohtanut useita tarpeellisia vastauksia tuleviin kysymyksiin, mutta sitten katsotaan myöhemmin
Kuten näkyy, vesi on katkaistu ja viemäri on tulpattu "vinkkien" mukaisesti. Olen täyttänyt vaahtomuovilla reiät, jotka "rakennusmestari" oli tehnyt vesiputkille (olemme huomanneet, että hän piti putkien asentamisesta seiniin ja lattiaan).
Haluaisin korjata seinän niin, että se olisi sama kuin yläosassa oleva olemassa oleva, noin 2-4 mm.
Ei tarvitse asentaa uusia vesijohtoja, ja aion jättää kaikki putket mahdollisimman koskemattomiksi.
Miten voin ratkaista tämän?
Remonttikipsi?
Levitelaasti?
Asentaa koolaukset kaikille seinille ja asentaa kipsilevyt niihin?
Jokin muu tapa?
Kuinka paljon valmistelutyötä minun täytyy tehdä ennen aloittamista? Onko jyrsin ainoa vaihtoehto? Se on tällä hetkellä suhteellisen tasainen.
Olen varmasti unohtanut useita tarpeellisia vastauksia tuleviin kysymyksiin, mutta sitten katsotaan myöhemmin
Näyttää kuivalta ja hyvältä, hienoa! Olisin vähän pehmentänyt tuota terävää reunaa ja sitten jatkanut tavallisella rappauslaastilla B.
Yksi vinkki on käyttää vain diffuusioavoimia ja kosteudenkestäviä materiaaleja. Jos käyttää kipsilaastia ja seinätasoitetta ja sitten maalaa muovimaalilla, ulkoa päin tuleva kosteus irrottaa yleensä maalin...
Klikkaa tästä vastataksesi