1 082 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
yksi kantava seinä vai?
Törmäsin tähän seinään. Ne eivät ole karkeita lankkuja vaan 50*50 ja ne ovat 60 cc välein.
Seinä kulkee ulkoseinän ja tavallisen sisäseinän välillä.
Mitä mieltä olette, onko se kantava?
Ehkä tukee sivusuunnassa, mutta sekin on outoa, koska kyseessä on rivitalo,
ja se sijaitsee keskellä rakennusryhmää, mutta täällä on joitakin taloja,
jotka ovat täysin erillisiä ja ehkä ne tarvitsevat tämän rakenteen.
Seinä kulkee ulkoseinän ja tavallisen sisäseinän välillä.
Mitä mieltä olette, onko se kantava?
Ehkä tukee sivusuunnassa, mutta sekin on outoa, koska kyseessä on rivitalo,
ja se sijaitsee keskellä rakennusryhmää, mutta täällä on joitakin taloja,
jotka ovat täysin erillisiä ja ehkä ne tarvitsevat tämän rakenteen.
jepp diagonaaliset laudat, jotka on sahattu kohtuullisen hyvään istuvuuteen pystysuorien lautojen väliin.
toisella puolella seinää on keittiökalusteita, toisella ei ollut mitään muuta kuin järkyttävän ruma tapetti, joka kieltäytyi irtoamasta, siksi kipsi lähtee.
ihmettelen, koska tämä on toinen kerta, kun törmään "kantavaan" seinään, vaikka minulle on selitetty, ettei alakerrassa ole kantavia seiniä, ja siltä se näyttää myös piirustuksissa... outoa! mutta ehkä se johtuu siitä, että on olemassa täsmälleen samanlaisia taloja, jotka ovat täysin erillään, joten he tekivät niin, että kaikilla oli nämä seinät.
rakennettu vuonna -78 (kultainen vuosiluku tuo)
toisella puolella seinää on keittiökalusteita, toisella ei ollut mitään muuta kuin järkyttävän ruma tapetti, joka kieltäytyi irtoamasta, siksi kipsi lähtee.
ihmettelen, koska tämä on toinen kerta, kun törmään "kantavaan" seinään, vaikka minulle on selitetty, ettei alakerrassa ole kantavia seiniä, ja siltä se näyttää myös piirustuksissa... outoa! mutta ehkä se johtuu siitä, että on olemassa täsmälleen samanlaisia taloja, jotka ovat täysin erillään, joten he tekivät niin, että kaikilla oli nämä seinät.
rakennettu vuonna -78 (kultainen vuosiluku tuo)
Klikkaa tästä vastataksesi
