Törmäsin tähän seinään. Ne eivät ole karkeita lankkuja vaan 50*50 ja ne ovat 60 cc välein.
Seinä kulkee ulkoseinän ja tavallisen sisäseinän välillä.

Mitä mieltä olette, onko se kantava?
Ehkä tukee sivusuunnassa, mutta sekin on outoa, koska kyseessä on rivitalo,
ja se sijaitsee keskellä rakennusryhmää, mutta täällä on joitakin taloja,
jotka ovat täysin erillisiä ja ehkä ne tarvitsevat tämän rakenteen.
 
  • Rakenteellinen seinäkuva, jossa 50x50-koolaukset 60 cm välein.
Onko siellä vinorimoja vai teräsnauhaa?
 
jepp diagonaaliset laudat, jotka on sahattu kohtuullisen hyvään istuvuuteen pystysuorien lautojen väliin.

toisella puolella seinää on keittiökalusteita, toisella ei ollut mitään muuta kuin järkyttävän ruma tapetti, joka kieltäytyi irtoamasta, siksi kipsi lähtee.

ihmettelen, koska tämä on toinen kerta, kun törmään "kantavaan" seinään, vaikka minulle on selitetty, ettei alakerrassa ole kantavia seiniä, ja siltä se näyttää myös piirustuksissa... outoa! mutta ehkä se johtuu siitä, että on olemassa täsmälleen samanlaisia taloja, jotka ovat täysin erillään, joten he tekivät niin, että kaikilla oli nämä seinät.

rakennettu vuonna -78 (kultainen vuosiluku tuo)
 
Onko sinulla luonnos "ylhäältä", jotta näkee, missä seinä sijaitsee? Onko se yläkerrassa?
 
Voidaan jättää huomiotta punainen teksti
 
Seinä on todennäköisesti vakauttava. Eli estää taloa romahtamasta korttitalona, kun tuulee.

Mutta toisaalta se on hieman epätavallinen ratkaisu rakentaa tuulijäykiste "koolauksilla"...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.