4 063 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Xps vai tavallinenSolupolystyreeni?
Olen tekemässä täysremonttia villassa ja aion asentaa kelluvan lattian. "betonilaatta/Cellplast/parkettilattia" Ja etsin nyt cellplast. Paksuuden täytyy olla 70 mm, jotta kaikki vastaa korkeuksiltaan.
Onko eroa xps200cellplastin ja tavallisen cellplast s200 välillä. Tuleeko tavallisella cellplastilla parempi lämpö vaikka paksuus on sama?
Mielestäni kallistuu cellplast xps 200:aan, koska se on lisäksi falssattu. Se onkin oikeastaan tarkoitettu betonin alle, mutta luulisi sen toimivan hyvin myös laattojen päällä?
Katsomani kaksi ovat.
https://www.velltra.se/produkt/cellplast-200-f-xps-70mm-416m2/ http://www.beijerbygg.se/store/priv...s/cellplast-jp-200-kpa-1200mm?artikel=521013#
Onko eroa xps200cellplastin ja tavallisen cellplast s200 välillä. Tuleeko tavallisella cellplastilla parempi lämpö vaikka paksuus on sama?
Mielestäni kallistuu cellplast xps 200:aan, koska se on lisäksi falssattu. Se onkin oikeastaan tarkoitettu betonin alle, mutta luulisi sen toimivan hyvin myös laattojen päällä?
Katsomani kaksi ovat.
https://www.velltra.se/produkt/cellplast-200-f-xps-70mm-416m2/ http://www.beijerbygg.se/store/priv...s/cellplast-jp-200-kpa-1200mm?artikel=521013#
U
under_construction
Jäsen
· Västra Götaland
· 264 viestiä
under_construction
Jäsen
- Västra Götaland
- 264 viestiä
Katsopa hornbachista. Sain siellä todella hyvän hinnan, kun tilasin. En muista mitä se maksoi, mutta se oli niin halpa, että luulin heidän katsovan väärää tuotetta...
Olen tehnyt niin kuin olet ajatellut. Xps 200 eristämättömään kellarilattiaan. Luulen kuitenkin, että käytin 100 mm.
Olen tehnyt niin kuin olet ajatellut. Xps 200 eristämättömään kellarilattiaan. Luulen kuitenkin, että käytin 100 mm.
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 12 292 viestiä
Tai pir/pur niin saat hieman paremman eristyksen?
Klikkaa tästä vastataksesi