5 340 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
Weber 222 vai 224 ?
Olen kiitollinen, jos joku voi selittää varsinaiset erot Weberin laastien/murbruk 222 (B) ja 224 (C) välillä. Olen ostanut molempia lajikkeita, mutta en oikein ymmärrä, mikä niiden ero on, kun kyseessä on, kumpaa niistä pitäisi käyttää "rakentamiseen/täyttämiseen" aukkojen ja halkeamien kohdalla ennen kuin viimeistelen pinnan rappauksella ?! Kumpaa käytän, kun muurata esim. Leca ?!
Olen tottunut sekoittamaan itse gullexin kanssa, mutta nyt käytän valmiiksi sekoitettua vähän pienempiin töihin kotona.
Olen tottunut sekoittamaan itse gullexin kanssa, mutta nyt käytän valmiiksi sekoitettua vähän pienempiin töihin kotona.
B on kovempi kuin C (joka on kovempi kuin D). B:tä käytetään lecatiilien muuraukseen, C:tä rappaukseen. Jos rakenne on kohtuullisesti suojattu eikä sillä ole erityisiä lujuusvaatimuksia, voi käyttää C:tä sekä muuraukseen että rappaukseen.
Kiitos! Olen nyt täyttänyt halkeaman verkon taakse B:llä, mutta ajattelin laittaa C:n päälle saadakseni rappauksen valmiiksi. Voiko sen laittaa päälle, kun B on alkanut hieman kuivua, vai täytyykö odottaa, että se on täysin kuiva lujuuden kannalta?useless sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi