Minulla on tv-antenni, jonka haluaisin katkaista. Miten ”tulppaat” johdon? Onko niitä vain ostettavissa?

• TV-antennijohto lattian rajassa, tapetilla päällystetty seinä taustalla, johdon pää hieman näkyvissä seinän rajan tuntumassa.
  • TV-antennin johto seinässä, reikä tapetissa.
Leikkaa vain. Sinun ei tarvitse tehdä mitään kaapelille

Onko se asunto vai oma talo?

Bono_R Bono_R sanoi:
Onko kyseessä huoneisto vai oma talo?
Talo

• Tykkään
Patrik440
  • Laddar…
Leikkasin oman 15 vuotta sitten. Poista myös antenni.

Ehkä kannattaisi vetää Ethernet taloon? Ehkä voisit käyttää siihen putkia? Toimii paremmin kuin WiFi, vaikka WiFi onkin parantunut viimeisen viiden vuoden aikana. Minulla on kaksi tukiasemaa ja tarvitsen niiden väliin Ethernetin saadakseni todella hyvän yhteyden, mutta ehkä kaikilla ei ole samoja vaatimuksia kuin minulla...

• Tykkään
Karin Karlsson1
  • Laddar…
Cheesen
K Karin Karlsson1 sanoi:
Minulla on tv-antenni, jonka haluaisin katkaista. Kuinka "tulpat sladd"? Voiko niitä vain ostaa?
Se riippuu siitä, mitä johdon toisessa päässä on. Onko se antenni, kaapelimodeemi, vahvistin, kaapelitelevisioseura, kuitumodeemi tai jotain muuta.

K Karin Karlsson1 sanoi:
Hus
Kyllä sitten pitäisi olla melko riskitöntä katkaista kaapeli, mutta käytä siinä tapauksessa olemassa olevaa kaapelia vetolankana esimerkiksi parille datakaapelille, jos aiotte asentaa kaapeliverkon taloon ettekä halua avata seiniä uuden vetämistä varten.
/B

Bono_R Bono_R sanoi:
Ja silloin sen pitäisi olla melko riskitöntä leikata kaapeli, mutta käytä sitten olemassa oleva kaapeli vetonaruna esim. parille tietokaapelille, jos aiotte asentaa kaapeliverkon taloon ettekä halua avata seiniä uuden vetämistä varten. /B
Tai voi ostaa vetovaijerin, jolla on matalampi kitka ja joka maksaa itsensä takaisin jo ensimmäisellä käyttökerralla jäämättä pois kirosanalta. Imuri ja lanka toimivat myös oikein hyvin, olen käyttänyt sitä vetovaijerin vetämiseen paikoissa, joissa edes se ei pääse läpi...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.