1 361 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Voiko tällaista paneelia ostaa / miten jyrsisin sen itse?

Olemme peittäneet kattoikkunan ja haluamme peittää aukon samalla katon paneelilla, jota on käytetty yläkerrassa.
Talo on vuodelta -72. Näyttää siltä, että on käytetty 14x145, mutta onko mahdollista löytää tämä profiili jostain? Vaihtoehtoisesti harkitsen itse kuvion jyrsimistä, mutta minulla on vain 8mm yläjyrsin, ja olen epävarma, voinko yhdistää saman profiilin, löytämäni helmiponttijyrsimet eivät ole yhtä pehmeitä siirtymiltään kuin tämä profiili.
Viimeisenä keinona on löytää taulu, joka on tarpeeksi suuri peittämään aukon, mutta se näyttää hieman hassulta vino kattoon kiinnitettynä... :-/
Jäsen
· Västra Götaland
· 185 viestiä
Kuinka monesta juoksumetristä on kyse silloin?
Onhan mahdollista teettää teräs ja jyrsiä uudet laudat, mutta siitä tulee kallista, jos tarvitaan vain muutama lauta.
Käsijyrsin toimii, jos löydät jyrsinteterän, jolla on samankaltainen profiili. Sinun pitäisi luultavasti asentaa jyrsin pöytään siinä tapauksessa.
Onhan mahdollista teettää teräs ja jyrsiä uudet laudat, mutta siitä tulee kallista, jos tarvitaan vain muutama lauta.
Käsijyrsin toimii, jos löydät jyrsinteterän, jolla on samankaltainen profiili. Sinun pitäisi luultavasti asentaa jyrsin pöytään siinä tapauksessa.
Klikkaa tästä vastataksesi