Hei,

kaksikerroksinen rivitalo vuodelta 74. Punainen seinä on tarkoitus poistaa.
Voiko jollain tavalla varmuudella määrittää onko se kantava piirustusten perusteella?

• Pohjapiirros 1970-luvun rivitalosta, punaisella korostettu seinä. Kysymys siitä, onko seinä kantava, pohjautuen piirustukseen.
  • Pohjapiirros kaksikerroksisesta rivitalosta vuodelta 1974, punaisella ympyröity seinä mahdollisen kantavuuden arviointia varten.
Regenholz Regenholz sanoi:
Hei,

kaksikerroksinen rivitalo vuodelta 74. Punaiseksi merkitty seinä pitäisi poistaa.
Voiko suunnitelmasta varmuudella päätellä, onko se kantava?
Kattotuolit menevät pohjoisesta etelään!

BirgitS
Ja minkälaisia kattoristikoita ne ovat?

BirgitS BirgitS sanoi:
Ja millaisia kattotuoleja ne ovat?
Todennäköisesti W-tukikehikkokattotuoli.

BirgitS
Jos vain tiedät, mitä se todennäköisesti on, et voi määrittää millään tavalla varmasti, onko seinä kantava.

Jos sinulla tai kenelläkään naapureista ei ole teknisiä piirustuksia ja/tai kuvauksia, kysy kunnalta.

Luultavasti W-sakara
Ei, se ei ollut ollenkaan niin. Anteeksi! Ylhäällä on kylmälämpiö, joka on täysin avoin ilman W:tä. Onko tästä sinulle apua? 🙈

BirgitS
Ei voi olla täysin varma ilman käyntiä paikan päällä, mutta todennäköisesti seinä ei ole kantava. Jotta voisit tietää varmasti, tarvitset rakennusinsinöörin.

BirgitS BirgitS sanoi:
Aivan varma ei voi olla ilman paikan päällä käyntiä, mutta todennäköisesti seinä ei ole kantava. Varmistaaksesi tarvitset rakennusinsinöörin.
Olen laittanut tarjouspyynnön eri paikkoihin, mutta kukaan ei ole vastannut! Onko sinulla vinkkejä, mihin minun pitäisi kääntyä saadakseni työn tehtyä? Eli mitä taitoja tarvitaan käsityöläisellä?

BirgitS
Ei mikään hantverkare vaan rakennusinsinööri, joka on juuri kouluttautunut lujuusoppiin jne. Tarkista, voitko löytää jonkun kautta www.sbr.se .

BirgitS BirgitS sanoi:
Ei mikään hantverkare vaan rakennusinsinööri, jolla on juuri koulutus lujuusopissa jne. Katso, jos löytyisi joku kautta www.sbr.se.
Tuhannet kiitokset vinkistä!!

• Tykkään
Kays
  • Laddar…
Olen diplomi-insinööri talonrakennuksen alalla (konstruktör mao). PMa minulle
Ota valokuva ullakosta, jotta voin nähdä miltä se näyttää.

• Tykkään
Regenholz
  • Laddar…
D Dashio sanoi:
Olen diplomi-insinööri talonrakennuksessa (rakennesuunnittelija ts.). Lähetä PM
Ota valokuvat ullakosta, jotta näen miltä se näyttää.
PM lähetetty! 🙏🙏🙏

• Tykkään
Dashio
  • Laddar…
Kattotuolit kulkevat pohjoisesta etelään!
Ok, missä on itä piirustuksissa?

A
Villcon työskentelee yksityishenkilöiden kanssa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.