Hei, haluan asentaa verhokiskon kattopintaan, joka kulkee seinästä seinään. Minulla on kuitenkin vaikeuksia löytää koolauksia, koska minulle sanottiin, että ne olisivat 900cc(?), mutta mielestäni se kuulostaa oudolta eikä sovi siihen, miten minun pitää asentaa kiinnikkeet.

Katto on vuodelta -72 ja pehmeämmästä materiaalista.

Kysymykseni on yksinkertaisesti, onko olemassa hyvää proppua, joka kestää verhon painon alueilla, joissa ei ole koolauksia?

Tämän pitäisi olla makuuhuoneessa, jossa on kaksinkertaiset verhot, joten verhot voivat olla melko raskaat.

Kiitos etukäteen.

Tavallinen muovitulppa voi olla kyseenalainen. Mahdollisesti se voi toimia metallilaajennustulpalla (molly).

"Rätt tunga" on laaja käsite.

N Nygge72 sanoi:
Katto on vuodelta -72 ja se on pehmeämpää materiaalia.
Veikkaisin, että se on Tretex.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Katossa tuntuu olevan jonkinlaista kovalevyä, jos se pitää paikkansa. Se kuulostaa (kun koputtaa) ja tuntuu samalta kuin painaa vähän tunteakseen sen joustavuuden. Ei ole niin jäykkä kuin nykypäivän hountonit.

Mietin, voisiko tämä toimia, jos se on esimerkiksi masonit. Ruuvin pään on oltava uppokantainen, jotta se sopii kiskoon sitten Allplugg Kombi, 8 mm muovitulppa valkoisena, ostoskorissa hintalappu 29,95 kr/kpl; käytetään masoniittilevyjen kiinnityksessä.

Jos se on masonit, sinun pitäisi olla aluskate sen alla. Aloita selvittämällä, mitä sinulla on, ja sitten voit hankkia oikeat tavarat.

Stefan N Stefan N sanoi:
Onko se masoniitti, silloin sinulla pitäisi olla aluskate sen alla. Aloita selvittämällä, mitä sinulla on, ja sitten voit hankkia oikeat asiat.
Kyllä, mutta koska en aio koskea olemassa olevaan kattoon, ja tieto siitä, mitä alla on, on vähäistä, kysyn täällä, onko kenelläkään ideoita/vinkkejä. Muuten en olisi tarvinnut kysyä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.