18 518 lukukertaa ·
38 vastausta
19k lukukertaa
38 vastausta
Molly-tulppa ei kiinnity kipsiseinään
Oletko laajentanut mollyn mollypihdeillä? Onko oikea molly levyn paksuudelle? Mitä tarkoitat "porannut ruuvia"?M Förstagångsköparen sanoi:
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 viestiä
Sinun täytyy saada se laajenemaan takapuolelta.
Helpoin tapa on käyttää tarkoitukseen sopivaa pihtejä..
Voidaan tehdä ruuvaamalla ruuvi sisään, mutta se yleensä johtaa siihen, että se pyörii ja pilaa seinän.
Helpoin tapa on käyttää tarkoitukseen sopivaa pihtejä..
Voidaan tehdä ruuvaamalla ruuvi sisään, mutta se yleensä johtaa siihen, että se pyörii ja pilaa seinän.
Et ole ilmeisesti vielä laajentanut pluggen takapuolta.
Miten se tehdään:
Miksi se tehdään:
https://bygg.se/mollyplugg/
Miten se tehdään:
Miksi se tehdään:
https://bygg.se/mollyplugg/
Olen laittanut kaikki muut ruuvit sääntöihin (ne oli helppo nähdä). Mutta seinän reunalla yhdellä puolella ei ole sääntöä, joten minun on käytettävä molly-tulppaa.D Dilato sanoi: