Olen porannut ja iskenyt mollyn sisään vasaralla, sitten porannut ruuvin hieman ulos. Mutta huomaan silloin, että molly-tulppa seuraa mukana. Se ei halua kiinnittyä. Mitä teen väärin?

Oletko kiristänyt ruuvin niin, että molly on laajentunut takapuolella?

• Tykkään
HEM2121 ja 1 muu
  • Laddar…
M Förstagångsköparen sanoi:
Olen porannut ja iskenyt mollyn vasaralla, sitten porannut ruuvia hieman. Mutta huomaan, että molly-tulppa tulee ulos mukana. Se ei halua kiinnittyä. Mitä teen väärin?
Oletko laajentanut mollyn mollypihdeillä? Onko oikea molly levyn paksuudelle? Mitä tarkoitat "porannut ruuvia"?

Sinun täytyy saada se laajenemaan takapuolelta.
Helpoin tapa on käyttää tarkoitukseen sopivaa pihtejä..
Voidaan tehdä ruuvaamalla ruuvi sisään, mutta se yleensä johtaa siihen, että se pyörii ja pilaa seinän.

S
S stugfar sanoi:
Näyttää siltä, että et ole vielä laajentanut pluggen takaosaa.
Näin teet sen:
[media]
Miksi teet sen:
[linkki]
Tein niin, mutta kun hän vasaroi mollyn seinään, se pysyy heti. Minulla ei pysynyt niin.

oletko asentanut mollya kaksinkertaiseen kipsiin yksinkertaiseen kipsiin?

se voi myös olla, että molly on liian lähellä nurkkasääntöä, jolloin molly ei voi laajentua kuten pitäisi

T tergo sanoi:
oletko laittanut mollyn kaksinkertaista kipsiä varten yksinkertaiseen kipsiin?

voi myös olla, että molly on liian lähellä kulmaregeeliä, jolloin molly ei voi laajentua kuten sen pitäisi
En tiedä! Sain mollyn laajenemaan nyt, mutta ruuvi ei mene sisään eikä pysy siellä.

Tältä se näyttää. Onko joku, jolla on tietoa miksi?

Ruuvi on liian lyhyt paksulle regelnille

• Tykkään
Finndjävel ja 3 muuta
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 sanoi:
Ruuvin pituus ei riitä paksuun sääntöön
Pitääkö sen mennä pitkälle sisään kiinnittyäkseen siis?

Måste den gå långt in för att det ska fästa alltså?
Det vet du redan hur långt in den måste gå i pluggen innan skruven hittar gängan.

• Tykkään
stugfar
  • Laddar…
D Dilato sanoi:
Sen tiedätkin jo, kuinka syvälle sen täytyy mennä tulppaan, ennen kuin ruuvi löytää kierteet.
Mutta jem ja fixillä ei ollut pidempiä ruuveja kuin itse mollytulppa. Täytyy löytää ruuvi, joka on 4 cm pidempi kuin mollytulppa ja sopii tulppaan.

Mutta jem och fixillä ei ollut enää pitempiä ruuveja kuin itse mollyplug. Täytyy löytää ruuvi, joka on 4 cm pidempi kuin mollyplug, ja joka sopii plugiin.
Tai valitset ohuemman palkin tai upotat ruuvin palkkiin.
Mitä olet kiinnittämässä, että valitset noin paksun palkin?

D Dilato sanoi:
Tai valitset ohuemman säännön tai upotat ruuvin sääntöön.
Mitä aiot kiinnittää, mikä saa sinut valitsemaan näin paksun säännön?
Olen laittanut kaikki muut ruuvit sääntöihin (ne oli helppo nähdä). Mutta seinän reunalla yhdellä puolella ei ole sääntöä, joten minun on käytettävä molly-tulppaa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.