2 703 lukukertaa ·
11 vastausta
3k lukukertaa
11 vastausta
Voiko faneroitua levyä käyttää kylpyhuoneessa?
Minulla tulee olemaan saksanpähkinäkommodi ja muuta kylpyhuoneessa.
Minulla on kaakeloitu laatikko, jonka päälle tulee levy. Siitä tulee kuin shampootaso tai koriste tai muuta.
Puutyöverstas näytti massiivisen saksanpähkinälevyn. Se olisi kallis eikä lainkaan samanlainen kuin kylpyhuonekalusteet. Hän ehdotti sen sijaan viilutettua levyä monella lakkakerroksella.
Olisitteko valinneet sen? Vai ottaneetko toisen massiivipuun, jonka ehkä sävytätte/maalatte/lakkaatte muistuttamaan saksanpähkinää?
Olen vähän skeptinen massiiviseen reunalistaan, jos siitä tulee sauma, joka ärsyttää.
Minulla on kaakeloitu laatikko, jonka päälle tulee levy. Siitä tulee kuin shampootaso tai koriste tai muuta.
Puutyöverstas näytti massiivisen saksanpähkinälevyn. Se olisi kallis eikä lainkaan samanlainen kuin kylpyhuonekalusteet. Hän ehdotti sen sijaan viilutettua levyä monella lakkakerroksella.
Olisitteko valinneet sen? Vai ottaneetko toisen massiivipuun, jonka ehkä sävytätte/maalatte/lakkaatte muistuttamaan saksanpähkinää?
Olen vähän skeptinen massiiviseen reunalistaan, jos siitä tulee sauma, joka ärsyttää.
Viimeksi muokattu:
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Miksi ei kaakelia myös ylös?
Mutta viilu näyttää olevan ehkä huonoin valinta (varmaan suihkun alla/lähellä pitäisi olla shampoo).
Massiivipuu kuullostaa paremmalta. Ei varmaankaan maksa niin paljon vaihtaa, kun/jos se huononee.
Mutta viilu näyttää olevan ehkä huonoin valinta (varmaan suihkun alla/lähellä pitäisi olla shampoo).
Massiivipuu kuullostaa paremmalta. Ei varmaankaan maksa niin paljon vaihtaa, kun/jos se huononee.
Vaikeaa löytää laatta, joka on 120x30 ja näyttää saksanpähkinältä. 
Se on lähellä kylpyammetta, mutta roiskeita tulee minimaalisen vähän, koska minulla on myös suihkukaappi, joten kylpyamme on enemmän rentoutumista varten.
Kysymys on, miten onnistua käsittelemään toinen puulaji niin, että se näyttää saksanpähkinältä. Helppoa vai vaikeaa?
Se on lähellä kylpyammetta, mutta roiskeita tulee minimaalisen vähän, koska minulla on myös suihkukaappi, joten kylpyamme on enemmän rentoutumista varten.
Kysymys on, miten onnistua käsittelemään toinen puulaji niin, että se näyttää saksanpähkinältä. Helppoa vai vaikeaa?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Tiikki on varmasti se puulaji, joka kestää vettä parhaiten.
Sen voi varmasti käsitellä pigmentoidulla öljyllä oikean sävyn saavuttamiseksi.
Se on itse asiassa hyvin samanlainen kuin pähkinäpuu aluksi.
Sen voi varmasti käsitellä pigmentoidulla öljyllä oikean sävyn saavuttamiseksi.
Se on itse asiassa hyvin samanlainen kuin pähkinäpuu aluksi.
Onko mahdollista laittaa lasi päälle ja saumata niin, että puu on suojattu?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Tuntuu silti siltä, että siinä tapauksessa kyllä suihkussa käydään nopeasti ja hallitusti... ei puolta tuntia kuuraamalla ja puunaten kuten yleensä tekee suihkukopissa. Mutta voin myöntää, että minulla on huono käsitys ammetavoista, koska olen vain käynyt suihkussa. Amme oli enimmäkseen vain näyttää-hyvältä-juttu kun se ostettiin.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Jos pesit Göteborgin lähellä, niin ABI trä on hyvä http://www.abitra.se/ Ei halvimpia, mutta suuri valikoima ja hyvä laatu. He sijaitsevat Västra Frölundassa.
Katso sivu 15 osoitteessa http://www.abitra.se/filearchive/1/1368/AbiTra_sortimentskatalog.pdf
Sieltä löytyy kirsikkaa ja pähkinää riittävästi
Katso sivu 15 osoitteessa http://www.abitra.se/filearchive/1/1368/AbiTra_sortimentskatalog.pdf
Sieltä löytyy kirsikkaa ja pähkinää riittävästi
Klikkaa tästä vastataksesi