Kiitos vastauksesta!! Minulla on tilaa ja voin harkita ristiinkoolausta, se on varmaankin mahdollisuus. Viimeisin puuseppä, jonka kanssa puhuin, ei suositellut kiinnittämään uusia koolauksia vanhoihin, vaan käyttämään tasoitusjärjestelmää, jonka nimeä hän ei kertonut. Toiset ovat ehdottaneet nykyisten koolausten jatkamista palikoilla. Kukapa haluaisi narisevaa ullakon lattiaa uuteen ullakkoasuntoon.