Hei!

Ajattelin asentaa kipsistä sisäkattoa metallirakenteilla huoneeseen, joka on kooltaan 2x4,5m. Olen asentanut muutaman katon aiemmin, mutta silloin käytin puulistaa.
Nykyinen betonikatto ei ole täysin suorassa, joten ajattelin, että voi säästää vaivaa lähtemällä suorista seinälistoista. En ajatellut laskea kattoa enempää kuin 55-65mm mukaan lukien kipsi.

Onko jollain vinkkejä järjestelmästä, joka toimii niin matalaan katon laskemiseen, on helppokäyttöinen ja helposti saatavilla?

Hei! Gyprocilla on sellainen järjestelmä, jonka kanssa olen työskennellyt jonkin verran. Se on itse asiassa aika kätevä. Mutta luulen, että se on kalliimpaa kuin kehystää.

Onko se suuri katto, jota olet kehystämässä? Muutoin voit laittaa 45 mm u-profiilin teräskehystä pitkin seinää ja sitten käyttää 45x45 puukehystä niissä. Riippujen ripustamiseen/muuhun, ota vain reikälevy ja pulttaa betonikattoon ja ruuvaa sitten kiinni kehykseen.

S Snickarkirre sanoi:
Terve! Gyprocilla on sellainen järjestelmä, jonka kanssa olen työskennellyt aika paljon. Se on itse asiassa melko kätevä. Mutta luulen, että se on kalliimpaa kuin rakentaa kehikko.

Onko kyseessä iso katto, jonka aiot kehystää? Muuten voit laittaa 45 mm u-profiilin metallikehikkoa varten seinään ja sitten käyttää 45x45 puukehikkoa niissä. Riippua/ripustaa niitä varten tarvitsee vain ottaa reikänauha ja pultata betonikattoon ja sitten ruuvata kiinni kehikon sivuun.
Kombinoimalla metalli- ja puukehikkoa tuolla tavalla kuulostaa todella fiksulta! Se taitaa olla se tapa, jolla teen sen. Kiitos!

• Tykkään
Snickarkirre
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.