Hei! Minulla on matala katto ja aion uusia sisäkaton talossa vuodelta 1937. Olisi parasta poistaa katon laudat ja löytää jäykät ohuet kattopaneelit, jotka voidaan kiinnittää suoraan kattopalkkeihin (kerroksessa 1/2). Ajattelen, että 7mm kipsi on liian löysä, mutta en haluaisi mennä yli 10mm paneelimateriaalissa. Vinkkejä?
Terveisin Jesper