Hei,

Olemme ajatelleet piristää eteistä, joka kulkee läpi asuntomme, ja tehdä siitä kodikkaamman. Ajatuksemme on laittaa tapetti puoliväliin, lista keskelle ja maalata alaosa. Laitan mukaan inspiraatiokuvan.

Se vaatii melko paljon työtä seiniltä, sillä ne on alun perin huonosti tehty. (Epäyhtenäisiä, paljon tapettikerroksia jne.). Ja huomasin, että monet asentavat MDF-levyn, kun he tekevät puolipaneelia. Minulla on ajatus tehdä samanlainen ilman koristeellisia listoja. Kaikki seinät ovat betonista, joten miten tämä olisi helpointa asentaa betoniseinään? Eteinen kiertää asuntoa, mikä tarkoittaa, että on paljon ”pieniä” seiniä ovien/aukkojen välissä. Laitan esimerkkikuvia. Pitäisikö meidän laittaa koolaukset alle? Myös niille pienille seinille? Suoraan päälle?
 
  • Kuvassa on kukkakuviollinen tapetti, puukehyskappale, lattiavalaisin ja puolipaneeli huoneen seinällä.
  • Kapean eteisen kulmaus remontin aikana, jossa näkyy maalarinteipillä suojattu lattia sekä punainen työkalupussi seinän vieressä.
  • Vanha eteinen, jossa on valkoisia kaappeja ja WC-ovi. Lattialla näkyy ruskea suojapaperi ja mustat kengät.
  • Henkilö asentaa MDF-paneelilevyä, seinästä löytyy jo koristeellisia listoja, ja lattialla näkyy työkalupakkia ja joitain kaapeleita.
  • Tykkään
Huddingebo
  • Laddar…
Olen kiinnittänyt kipsiä betoniseinään kiinnityslaastilla, koska en halunnut rappata.
Tarttuu useimpiin pintoihin, mutta ei ehkä ole sopivinta tapetin liimaamiseen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.