Hei,
Olemme ajatelleet piristää eteistä, joka kulkee läpi asuntomme, ja tehdä siitä kodikkaamman. Ajatuksemme on laittaa tapetti puoliväliin, lista keskelle ja maalata alaosa. Laitan mukaan inspiraatiokuvan.
Se vaatii melko paljon työtä seiniltä, sillä ne on alun perin huonosti tehty. (Epäyhtenäisiä, paljon tapettikerroksia jne.). Ja huomasin, että monet asentavat MDF-levyn, kun he tekevät puolipaneelia. Minulla on ajatus tehdä samanlainen ilman koristeellisia listoja. Kaikki seinät ovat betonista, joten miten tämä olisi helpointa asentaa betoniseinään? Eteinen kiertää asuntoa, mikä tarkoittaa, että on paljon ”pieniä” seiniä ovien/aukkojen välissä. Laitan esimerkkikuvia. Pitäisikö meidän laittaa koolaukset alle? Myös niille pienille seinille? Suoraan päälle?