6 979 lukukertaa ·
38 vastausta
7k lukukertaa
38 vastausta
Vika meidän portaissa?
Ei kovin villi arvaus on, että he ovat huomanneet virheen ja yrittävät saada sen näyttämään mahdollisimman hyvältä välttääkseen keskustelua siitä, että he mokasivat, ja että te vaaditte heitä korjaamaan portaat, jotka on mukautettu teidän pohjaratkaisuunne ja jotka teidän olisi pitänyt saada alusta alkaen.hanli755 sanoi:
Sanon vain, että ei voi syyttää puuseppiä portaan asentamisesta, joka on piirustuksessa, jos itse on hyväksynyt piirustukset... jos piirustuksessa on rako, se pitäisi näkyä. Edelleen onhan silti MH joka teki alussa virheen piirtämällä väärin, joten TS pitäisi silti selvitä ilman vahinkoa, vaikka he olisivat hyväksyneet piirustuksen, jos virhe ei ollut helppo nähdä.mr_bygg sanoi:
Edit: Kuten myös mainitsit, puuseppien olisi pitänyt reagoida. Minun puuseppäni kysyivät kaikesta, vaikka se oli piirustuksessa, esim. vaatekaappien sijainti... mihin suuntaan lattia pitäisi asettaa jne...
Muutaman puhelun jälkeen meidän, myyjän, rakennusjohtajan ja Myresjöhusin keskustoimiston välillä asia on ratkennut hyvin. Saamme uuden portaat ja saamme tällä kertaa hyväksyä piirustuksen ennen kuin portaat tilataan.
Valitettavasti emme ehdi saada portaita ennen muuttoa (lauantaina), mutta se on pienempi ongelma. Juuri nyt tuntuu vain niin hyvältä, että saamme uudet portaat emmekä joudu ärsyyntymään vääristä portaista loputtomiin.
Kiitos kaikista mielipiteistä!
Huom. Emme ole koskaan syyttäneet puuseppiä, he ovat tehneet loistavaa työtä talomme kanssa. Olemme erittäin tyytyväisiä.
Valitettavasti emme ehdi saada portaita ennen muuttoa (lauantaina), mutta se on pienempi ongelma. Juuri nyt tuntuu vain niin hyvältä, että saamme uudet portaat emmekä joudu ärsyyntymään vääristä portaista loputtomiin.
Kiitos kaikista mielipiteistä!
Huom. Emme ole koskaan syyttäneet puuseppiä, he ovat tehneet loistavaa työtä talomme kanssa. Olemme erittäin tyytyväisiä.
Raportoikaa tässä ketjussa, kun olette saaneet portaat ja näyttäkää kuvat, muuten joku muu voi kärsiä eikä saa oikaisua.
Voin sanoa, että portaat näyttävät kummallisilta toisessa mutkassa... ei voi olla oikea, sillä kävelylinjalla se ei saa näyttää siltä, joten huomauttakaa siitä toimittajalle, jotta saatte oikeat portaat!
Kaiteet tulee olla identtisessä kulmassa portaiden kanssa, muuten se menee ihan hullusti.
Voin sanoa, että portaat näyttävät kummallisilta toisessa mutkassa... ei voi olla oikea, sillä kävelylinjalla se ei saa näyttää siltä, joten huomauttakaa siitä toimittajalle, jotta saatte oikeat portaat!
Kaiteet tulee olla identtisessä kulmassa portaiden kanssa, muuten se menee ihan hullusti.
ach ja, ovatko ne tuplapinnoja jotka ovat väärin? ....JOW sanoi:
Käsijohde oli kiinnitetty niihin, joten näytti siltä että niitä tarvittiin
gaia
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Klikkaa tästä vastataksesi