Hei!

Olen vaihtamassa lattiaa huoneessa, jonka seinillä on puolipaneeli. Paneeli on ollut sokkelin päällä, joka on nyt purettu, ja minun täytyy siksi tasoittaa seinä paneelin alla kiinnittääkseni uuden sokkelin, jolla on eri mitat. Aiomme myös vaihtaa listat samalla kertaa, eivätkä mitat sovi sielläkään, joten tämä täytyy ratkaista jotenkin.

Ajatus tuli mieleeni, että ehkä olisi järkevämpää purkaa vanha puolipaneeli ja asentaa uusi, oikeilla mitoilla lattian suhteen ja joka toimii uusien listojen kanssa. Samalla minulla on idea, että voisin asentaa paneelin etäisyyden kanssa seinästä, jotta voisin tehdä jotain vanhan 40-luvun asunnon kummallisten sähköasennusten kanssa ja saada enemmän pistorasioita huoneeseen. Tarkoitukseni on siis vetää kaapelit piilossa paneelin takana.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavanlaisista projekteista tai argumentteja puolesta tai vastaan tällaiselle ratkaisulle? Lasken, että paneeli rakennettaisiin yhteensä noin 30 mm alkuperäisestä seinästä siinä tapauksessa. Voisiko se näyttää kummalliselta? Ja miten käsittelette listat ikkunan ja ovien ympärillä? Kaikki vinkit ja neuvot ovat tervetulleita.

Valkoinen seinäpaneeli, jossa on sähkörasia, paljastaa sen, että lattialistat on poistettu. Ympäristö on osittain remontissa, näkyvissä putkia. En käsi pitää valkoista listaa vasten seinää, jossa näkyy ikkuna ja osittain irrotettua paneelia tai listaa. Venttiilikytkin ja ikkunan tai oven karmit seinäpaneelin ja seinän vieressä. katso liitettä 290020 Käsi pitelee valkoista ovenlistaa, jonka alla näkyy puupaneeli. Paneelin ja listan sovitus on kesken.

Åsa Lund
Aseta korkea ja vankka sokkeli sen sijaan. Mahdollisesti osta korkea höylätty lauta ja vuokraa käsijyrsin saadaksesi aikaan hienon profiilin. Nykyisen listan alle voit laittaa listajalkalista (googlaa). Maalaa kaikki paikan päällä, niin näyttää hyvältä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.