1 810 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Vesieristys, joka ei halua kuivua
Olen valmistelemassa kellarin pyykkitupaa ja tasoitemassan ja höyrysulun jälkeen rullasin ensimmäisen kerroksen Weberin vesieristysainetta lattialle. Ohjeen mukaan sen piti kuivua vähintään 4 tuntia ennen seuraavaa kerrosta. 12 tunnin jälkeen se ei ollut kuivunut ollenkaan ja nyt, viisi päivää myöhemmin, se tarttuu vähän kenkiin kun menee sisään...
Lattia on valettu muutama vuosi sitten 20 cm eristyksellä alla, eivätkä kellarin olosuhteet ole yleensä kovin kosteat. Tosin viime viikkoina on satanut aika paljon, joten olosuhteet eivät ehkä ole olleet optimaaliset. Olen käyttänyt kahta sisätilan lämmitintä 24 tuntia, mutta silti se tuntuu tahmealta. En haluaisi levittää enempää ainetta tässä vaiheessa.
Sekä tasoitemassa että höyrysulku ovat kuivuneet kunnolla, joten ongelma ei ole niissä.
Aion soittaa Weberin tukeen huomenna, mutta ajattelin kysyä, onko joku muu täällä kohdannut tämän ongelman?
Lattia on valettu muutama vuosi sitten 20 cm eristyksellä alla, eivätkä kellarin olosuhteet ole yleensä kovin kosteat. Tosin viime viikkoina on satanut aika paljon, joten olosuhteet eivät ehkä ole olleet optimaaliset. Olen käyttänyt kahta sisätilan lämmitintä 24 tuntia, mutta silti se tuntuu tahmealta. En haluaisi levittää enempää ainetta tässä vaiheessa.
Sekä tasoitemassa että höyrysulku ovat kuivuneet kunnolla, joten ongelma ei ole niissä.
Aion soittaa Weberin tukeen huomenna, mutta ajattelin kysyä, onko joku muu täällä kohdannut tämän ongelman?
Voinko asentaa laatat, vaikka se on hieman tahmeaa rullauksen jälkeen?
Kiitos vastauksesta. Soitin Weberin tukeen ja he sanoivat samaa. Se on ok, jos se on hieman tahmeaa.
Klikkaa tästä vastataksesi