1 061 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Veranta liimapuutolpilla
Suunnittelen rakentavani terassihuoneen, jossa on lasitetut osat edessä ja sivuilla, ja takapuoli on kiinnitetty julkisivuun.
Olen löytänyt sopivan rakennussarjan piirustuksen mukaan, mutta luulen, että on paljon halvempaa nikkaroida itse.
Mikä on sopiva mitoitus kolmelle etupylväälle? Ajattelen painekyllästettyä liimapuuta 90x90, mutta ehkä 2x145 koolingit toimivat yhtä hyvin? Vai onko se aivan liian heikkoa? Asun Örebrossa ja ajattelen kennolevyä.
Tarvitsenko valaa betonijalustat etupuolelle itse, vai voinko käyttää valmiita 4-tuumaisia?
Olen löytänyt sopivan rakennussarjan piirustuksen mukaan, mutta luulen, että on paljon halvempaa nikkaroida itse.
Mikä on sopiva mitoitus kolmelle etupylväälle? Ajattelen painekyllästettyä liimapuuta 90x90, mutta ehkä 2x145 koolingit toimivat yhtä hyvin? Vai onko se aivan liian heikkoa? Asun Örebrossa ja ajattelen kennolevyä.
Tarvitsenko valaa betonijalustat etupuolelle itse, vai voinko käyttää valmiita 4-tuumaisia?
Oi anteeksi. Ymmärrän, että siitä tuli hieman sekavaaT ToreJ01 sanoi:
Valokuva on nykyaikaisesta tilanteestani. Ajattelin pidentää nykyistä erkkeriäni lasikuistilla siten, että lasikuistin harjakatto on juuri nykyisen katon alla uusilla kattotuoleilla, jotka lepäävät limbalkareilla. Mitoitus on 2800 syvyyssuunnassa ja 1850 keskeltä vasemmalle/oikealle pylväälle.
Ok, menevätkö osat lattiasta vai ovatko ne ikkunakorkeudella?C Chk sanoi:Oi anteeksi. Ymmärrän, että siitä tuli vähän sotkuista
Valokuva on kuten minulla on se nyt. Ja ajattelin jatkaa nykyistä erkkeriä lasitetulla terassilla niin, että lasitetun terassin harjakatto on juuri nykyisen alla uusilla kattotuoleilla, jotka lepäävät liimalamellikaarilla, jotka puolestaan lepäävät liimalamellipylväillä. Mitat ovat 2800 syvyyssuunnassa ja 1850 keskeltä vasemmalle / oikealle pylvääseen.
Näin voisi tehdä.C Chk sanoi:Oi anteeksi. Ymmärrän, että siitä tuli vähän sotkuista
Valokuva on kuten minulla on nyt. Ja ajattelin pidentää olemassa olevaa erkkeriä ja lisätä katetun terassin siten, että kattopalkit uusilla kattotuoleilla lepäävät liimapuupalkeilla, jotka puolestaan lepäävät liimapuupylväillä. Mitat ovat 2800 syvyys- ja 1850 keskeltä vasemman / oikean pylvään välillä.
Klikkaa tästä vastataksesi