Hei, etsin tuotteen nimeä.

Harjoittelussani meillä oli jonkinlaista lanka narua, mutta paljon vahvempaa, kutsuimme sitä vedonaruksi ja käytimme sitä vetämään kaapelien läpi putkien, ollaksemme hieman tarkempia kiinnitimme se olemassa olevaan kaapeliin, vedimme läpi ja sitten kiinnitimme kaapelin lankaan ja vedimme sen uudelleen läpi. Olen kiertänyt ja kysynyt vedonarusta useissa eri kaupoissa, mutta kukaan ei ymmärrä, mitä tarkoitan, ja ehdottavat vain jousia.

On selvää, että tämä tuote on tarkoitettu johonkin muuhun kuin kaapeleiden läpi vetämiseen, joten ehkä joku teistä tietää, mitä tarkoitan.

Se näyttää mustalta rullalta, joka on ehkä 15 cm korkea, muovia ympärillä, jossa lanka on kierretty, se on musta ja on jonkinlainen erittäin vahva lanka. Onko joku, joka voi auttaa minua, mikä sen nimi on ja mistä se löytyy ostettavaksi?

oliko langassa terästä vai nylonia? ajattelin, että oliko se najtråd mitä käytitte

kolvas sanoi:
oliko langassa terästä vai nailonia? mietin jos olisitte käyttäneet najtråd
Terästä ei ole eikä najtrådia myöskään, mutta huomasin, että elektroskandia myi sitä vedonaruna, tässä on kuva http://www.elektroskandia.se/ebilder/06/small/e0663284.jpg

Luulin, että niitä myytäisiin jonain muuna, koska bauhausilla ja malmbergsilla he eivät olleet koskaan kuulleet vedonarusta, mutta ehkä se on vain niin, että se ei ole kovin yleinen ja sitä ei myydä muualla kuin tukkuliikkeissä.

Tuo näyttää tavalliselta balasnörelta, lantmännenilla on sellaista.

Voidaan myös kutsua nimellä hösnöre.

ens sanoi:
Luulin, että ne myytiin jonain muuna, koska he eivät olleet koskaan kuulleet sanaa dragtråd bauhausissa ja malmbergsissa, mutta ehkä se on vain niin, että ne eivät ole yleisiä ja niitä myydään vain tukkuliikkeissä.
Malmbergsista en tiedä, mutta Bauhausissa heillä ei todennäköisesti ole aavistustakaan mistään, mitä he myyvät, kysyin piassavakvast:ia, mutta myyjä ei tiennyt, mikä se oli :rolleyes:

Luulen, että oikea nimi on filmgarn. Käytetään usein vetonaruna maaputkissa, kun kaapelia ei asenneta suoraan. Valkoista mallia käytetään yleisesti heinän sidonnassa, olen huomannut.

Etsit Televerketin "Bindgarn", katso liitetty kuva. Valmistetaan nykyään Poly Produkter AB:n (www.poly.se) toimesta nimellä "filmgarn". Sen löydät täältä, jos sinä tai joku muu vielä etsii.

Kuva mustasta Bindgarn-narusta, jossa on AB Poly-Produkterin etiketti, tuotekoodi A 032 0029, 0,5 kg.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.