1 793 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Vedä hormi (metalli) alakerrasta
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 378 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 378 viestiä
Milloin on sopivaa asentaa savupiippu alakerrasta yläkerran kautta ullakolle/katolle?
Yläkerta on tällä hetkellä sisustamaton, eli ei ole parkettia lattialla + ei kattolevyä.
Milloin on sopivaa asentaa savupiippu, ennen vai jälkeen parketin/levyn?
Yläkerta on tällä hetkellä sisustamaton, eli ei ole parkettia lattialla + ei kattolevyä.
Milloin on sopivaa asentaa savupiippu, ennen vai jälkeen parketin/levyn?
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 378 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 378 viestiä
Oletan, että jonkinlainen tiivistys asennetaan savupiipun (ulkopelti) ja diffuusiokalvon väliin katossa (vastaan tuulta) vai mitä ?E egge80 sanoi:
Olisitko ensin asentanut savupiipun ja sitten laastinnyt ja tasoittanut, tarkoitatko? Onhan olemassa erilaisia tapoja, mutta helpointa minulle on, että kaikki on valmista ja sitten vain tehdään aukko valmiiseen kipsikattoon ja -lattiaan, jos se on välipohja ja sitten jatketaan ylös ullakolle....
Kadun vastaustani osittain. Olen asentanut pari savupiippua viime vuosina, yhden yksinkertaisen suoran, toisen monimutkaisen viistovetoisen ja poikkipalkkeineen.E egge80 sanoi:
Molemmissa tapauksissa oli hankalaa olla tietämättä, mitä valmiin pintakerroksen takana oli, ei itse pintakerros. Joten kun tietää, mitä takana on, ja se on ehkä myös eristetty hyvin jne., ei ole mitään ongelmaa tehdä se jälkikäteen.
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 378 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 378 viestiä
Näe missä välipohja sijaitsee tänään, ruuvit lattialevyssä + missä kattotuolit sijaitsevat.
Joten pitää mitata missä pitää tehdä reikä lattiaan/kattoon.
Täytyy vaihtaa myös välipohjassa
Kiitos vinkeistä
Joten pitää mitata missä pitää tehdä reikä lattiaan/kattoon.
Täytyy vaihtaa myös välipohjassa
Kiitos vinkeistä
Klikkaa tästä vastataksesi