3 962 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
varoitus MGO-rakennuslevystä ...oletteko kuulleet siitä ennen?
http://www.hd.se/nyheter/sverige/2015/08/25/kinesiska-byggskivor-skapar-fukt-och-rost/
seuraava rakennusskandaali?
gaia
seuraava rakennusskandaali?
gaia
Olen juuri aikomassa ostaa tyyppisiä märkätilalevyjä.
Olen nähnyt varoituksen myös muissa artikkeleissa, mutta ei kerrota, millä kauppanimillä levyt on myyty Ruotsissa.
Miksi tätä ei kirjoiteta selkokielellä
Voiko joku täällä BH:ssa kertoa, mitkä levyt ja kauppanimet tulisi boikotoida??
Olen nähnyt varoituksen myös muissa artikkeleissa, mutta ei kerrota, millä kauppanimillä levyt on myyty Ruotsissa.
Miksi tätä ei kirjoiteta selkokielellä
Voiko joku täällä BH:ssa kertoa, mitkä levyt ja kauppanimet tulisi boikotoida??
Ota tavallinen kipsilevy ja ota sitten märkätiloihin pätevä lattianpäällystäjä, joka asentaa muovimaton, on olemassa erityinen muovimatto, johon voidaan asentaa kaakelit. Hyväksytty ja kokeiltu, toisin kuin uudet järjestelmät rullattavalla vedeneristeellä ja foliolla.
Minun tapauksessani aion asentaa levyt kellarin (-ulko)seinille piilottaakseni kalkitut seinät sekä saadakseni hieman äänieristystä ja hyvän pinnan tasoittamiseen ja maalaamiseen. Niitä ei siis asenneta märkätiloihin. Mutta kellarin vuoksi en halua asentaa kipsilevyjä.nino sanoi:
Ei, siinä olet oikeassa luulen, että Farmacell fibergips mielellään 18mm, silloin uskon, että saat hyvän äänieristyksen. Aiotko tehdä kehikon seinän ulkopuolelle vai oletko ajatellut liimata/ruuvata levyt siihen?
Epäilen, että metallikehykset jotka vievät ehkä 20 mm ovat parempia kuin ruuvata suoraan kiinni.nino sanoi:
Etäisyys itsessään toimii äänieristyksenä.
En ole varma, pitäisikö tämä ilmatila täyttää esimerkiksi lasikuitueristyksellä. Se voisi olla hyvä äänieristyksen kannalta, mutta ehkä ei niin hyvä, koska kyseessä on kellarin ulkoseinä?
Mitä mieltä olette muut?
Klikkaa tästä vastataksesi