Ei vain Jula, jolla on ongelmia, Näillä on myös luovutettu.
Klammerit ovat tuuletinkaapissa, normaalisti piilossa maustehyllyn takana ja täysin ilman kuormitusta tai rasitusta. Ainakin viisi kuudesta kuvassa olevasta klammerista on haljennut... Näyttää olevan erittäin vaikeaa tehdä kestäviä klammereita. Ostopaikka tuntematon, mutta ikä on yli seitsemän vuotta.
Ja kaapeli on normaalisti piilossa, joten älä huomauttele löysästä EKK:sta ja vääristä klammetusväleistä...
On ikävää kuulla kaikista ongelmistanne. Kuitenkin ihmettelen edelleen, onko niin viisasta luottaa muoviklipsiin pitkällä aikavälillä. Hyvin harvat muovilajit säilyttävät ominaisuutensa ajan myötä. Naulat toimivat erinomaisesti, mutta niiden kiinnittäminen vie hieman enemmän aikaa.
Ikävää kuulla kaikista ongelmistanne. Mietin silti, onko fiksua luottaa ajan mittaan muoviklipsuihin. Hyvin harvat muovit säilyttävät ominaisuutensa ajan mittaan. Naula toimii erinomaisesti, mutta tarvitsee hieman enemmän aikaa kiinnitykseen.
harvemmin käytetään nauloja kaapelin yli ainakaan näkyvissä, mutta ne klipsit joita olen käyttänyt Julasta
ovat haljenneet vuoden jälkeen, naula ja pala klipsistä pysyvät kiinni, tämä tapahtuu sekä sisällä että ulkona
Julan klipsit ovat sileitä ulkopuolelta, kun taas Bilteman klipseissä on ura kummallakin puolella ja ne PITÄVÄT
Mietin kuitenkin edelleen, onko niin fiksua luottaa muoviklipsiin ajan myötä.
Ei, se tuskin on sitä... Sitten voisi ajatella, että jos VP-putket tai letku todennäköisesti kestävät pitkään, pitäisi olla mahdollista tehdä muoviklipsit, jotka kestävät yhtä kauan...
Se, mitä minulle tapahtui Julan naulaklammeilla, oli että naulojen päät katkesivat, kun niitä naulattiin, ja seurauksena oli, että ne näyttivät hyvältä, mutta klamrit olivat täysin löysät.
Nykyään käytän lähes pelkästään Lettiä. Tilasin tänään Lettit kipsille ja myös 16mm putkelle.
Julan henkilökunta myymälässä ei ole koskaan sotkenut reklamaatioiden kanssa (joita tulee osaksi kun ostaa Julalta), mutta heidän asiakaspalvelunsa ei ole tähän mennessä vastannut yhteenkään valitukseeni.
Myymälöiden henkilökunta oppii luultavasti nopeasti, että heillä on aika paljon roskaa valikoimassaan.
Astu siis suurella askeleella myymälään ja heitä loput laatikot, pyydä heitä tarkistamaan kuitit tietokannastaan kuten sanottu ja vaadi hyvitystä!
man använder knappast spik över kabel iaf inte synligt,men dom klammer jag använt från Jula
har spruckit etter ett år,spik o en bit klammer sitter kvar detta händer både inne o ute
Julas klammer är släta på utsidan,medan Biltemas har en skåra på vardera sidan ock dom HÅLLER
Olen samaa mieltä siitä. Ajattelin enemmän tilannetta, jossa klamroidut VP-putket.
Julan henkilöstö myymälässä ei ole koskaan sotkenut reklamaatioiden kanssa (joita tulee jonkin verran, kun ostaa Julasta), mutta heidän asiakaspalvelunsa ei ole vielä vastannut yhteenkään valitukseeni.
Kaupan henkilökunta oppii nopeasti, että heidän valikoimassaan on paljon roskaa.
Siispä marssi reippaasti sisään myymälään ja näytä jäljellä olevat laatikot, pyydä heitä tarkistamaan kuitit tietokannastaan kuten sanottu ja vaadi korvausta!
Ehkä et tarkoittanut "reippaasti marssi" sillä tavalla, mutta itse kaupassa töissä olleena voin antaa seuraavan vinkin:
Älä mene sisään "reippaasti marssi" ja ala heti raivoamaan ja huutamaan henkilökunnalle; jos kohtaat jonkun kaltaiseni, saat juuri niin vähän apua kuin laki vaatii, ja joudut tekemään kovasti töitä sen eteen.
Jos taas tulet sisään mukavalla asenteella, onhan siinä syytä nähdä vähän ylimääräistä vaivaa juuri sen asiakkaan vuoksi.
Jos taas et saa vastakaikua vaatimuslistallesi korvauksista, voit aina kokeilla raivoamista, pirun elämää ja huutaa päällikköä, onhan sellaisia myyjiäkin, jotka antavat periksi sellaiseen
En tiedä, mitä laki sanoo TS:n tapauksesta, mutta jula voisi nähdä hyödyn tyytyväisestä asiakkaasta.
Ennen puhuttiin, että yksi tyytyväinen asiakas toi 2 uutta asiakasta, kun taas tyytymätön merkitsi 7 asiakkaan menetystä.
Tämä oli ennen internet-foorumien aikaa, joten oletan, että jokaisen asiakkaan mielipide vaikuttaa useampiin nykyään.
Ajattelin itse kokeilla pitkän matkan ratkaisua kahdella paketilla, joissa on 3x1w led-lamppuja (myös nämä korkeasti arvostetun merkin anslut) ja joissa molemmat muuntajat ovat hajonneet.
Lamput ovat jo asennettu kalusteeseen, johon käytin paljon aikaa, joten niiden vaihtaminen ei tule kysymykseen.
Olen jo vaihtanut muuntajat toiseen merkkiin, mutta ajattelin tarkistaa, voisinko saada ne korvattua tai jotain vastaavaa.
Voin palata asiaan, jos joku on kiinnostunut.
Pitkä teksti, mutta toivottavasti olen tuonut jotain jollekin!
Edit: miten asia sitten ratkeaakin, anslut on päätynyt ei-ei-ei-listalleni, eikä sieltä pääse pois helposti.
Minulle on myös käynyt samoin Anslut-seinäpisteen kanssa, roskaa jonka palautin. Heidän himmentimensä toimii takaperin, teho kasvaa kun sitä kääntää vastapäivään. Meillä on useita heidän halvimmista kohdevalaisimistaan, tyylikkäitä, toimivat, mutta en ymmärrä, miten niitä saa myydä naurettavilla sokeripaloillaan ja ilman tilaa tavallisille lamppuliittimille.
Ostin juuri näitä ruuvipuristimia viimeksi ja huomasin myös silloin, että heillä oli ruuvipuristimia schneider electriciltä, jotka olivat vähän kalliimpia, mutta en miettinyt sitä sen enempää. Joten nyt minulla on myös vähän enemmän tekemistä, vaikka ne eivät ole vielä menneet rikki...
Muuten, nyt verkkosivustolla sanotaan, että tuote on poistumassa valikoimasta!
Ostin Anslut kaksoispistorasian, maadoitettu ja upotettu, vain kokeillakseni. Se oli halpa.
Juuri niin, - halpa -, ei hintansa arvoinen pennin vertaa.
Vaikea asentaa, ei pikalukitusta, ja ruuviliitäntä oli todella huterasti rakennettu, kuten koko pistorasia.
Ja sitten minun täytyy antaa vasaran olla pistorasian vieressä ikuisesti, koska sitä tarvitaan pistotulppien koputtamiseen.
Ei, varoitus niistä.
Pidän muuten kyllä Julasta, ostan paljon sieltä, kaikkea työvaatteista ruuveihin ja joihinkin työkaluihin. Mutta kaikki heidän hyllyillään ei ole hyvää, valitettavasti. Anslut-pistorasiat kuuluvat siihen kategoriaan.
Mitä tulee kaapelikiinnikkeisiin, ostin omani elbutik.se:stä. Heillä on sekä hienoja Thorsmansin että halvempi sarja. Näitä pitäisi välttää, sillä myös ne halkeilivat minun käytössäni.
60 tai 75 mm nauloja, mieluiten byggmaxista, koska ne ovat alun perin pehmeitä. Minipolygrip, esimerkiksi knipexiltä, antaa ensimmäisen muodonmuutoksen naulalle, jota parannetaan sitten vasaralla. Ei vie montaa sekuntia per naula.
Ostin pussin, jossa on 18-22mm klammer Anslut. Ne toimivat hyvin, ruuvasin joitakin jännittyneitä VP-putkia, klammer joustaa hyvin ilman halkeamia, katsotaan mitä tapahtuu muutaman viikon päästä.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.