19 193 lukukertaa ·
51 vastausta
19k lukukertaa
51 vastausta
Varoitus julasin ruuvinkiinnikkeistä!!!
Totta, mutta valitettavasti en jaksa vääntää ja kääntää 600 kolmituumaisia nauloja. Joka tapauksessa tarpeeksi työtä vetää uusia klamreja sinne.
Täytyy tilata uusia ruuviklamreja, tietääkö kukaan mitkä kestävät? Thorsman? Schneider?
Täytyy tilata uusia ruuviklamreja, tietääkö kukaan mitkä kestävät? Thorsman? Schneider?
Joo, se saa jäädä paikalleen ja täydennän uusilla klammereilla.
Moderator
· Stockholm
· 56 280 viestiä
Riski naulan kohdalla ei ole niin suuri. Mahdollisesti jos on käytetty skräp-slangia.
Ostin poravasaran Julasta, jota ei voinut säätää, joten se lopetti pyörimisen... Monen yrityksen jälkeen onnistui kääntämään säätimen, jolloin kysyin. Etkö usko, että jokin on rikki? Ei, vain jäykkä muovi, mutta eipä toiminut silti...
Palasin takaisin ja olin vielä vihaisempi ja sain vastauksen, että ne ovat vain koneita. Myyjä sanoi ostaneensa uuden auton ja se palautettiin...
Palasin takaisin ja olin vielä vihaisempi ja sain vastauksen, että ne ovat vain koneita. Myyjä sanoi ostaneensa uuden auton ja se palautettiin...
Pieni päivitys. Soitettuani Julalle viime viikolla kysyäkseni, miksi he eivät ole ottaneet yhteyttä valituksestani, jonka tein kesäkuussa, kukaan siellä ei tiennyt asiasta mitään... -Mutta jos lähetät kuvan ongelmasta ja tuotteesta (sama asia, jos minulta kysytään), niin tarkistamme asian.
Lähetin kuvia sähköpostitse ja sain sitten vastauksen:
"Hei!
Emme tunnista tätä ongelmaa tämän tuotteen kohdalla.
Tuo pakkaukset sekä muutamia rikkinäisiä klipsuja lähimpään tavarataloon ja reklamoimme ne. Älä unohda ottaa mukaan kuittia."
Vastaukseni:
"Mutta kiitos teille. Ei minulla ole tallessa kuitteja klipsuista, joita olen lisäksi ostanut eri kertoina, yli vuoden ajan... Minulla on jäljellä kaksi pakkausta yhteensä 7-8:sta. Loput paskaklipsut on asennettu hyvin näkyvästi (tulkaa vaan katsomaan). Osa on jo rakennettu paikoilleen. Ja syy siihen, miksi ette tunne ongelmaa, on se, että 99% asiakkaista on jo taatusti rakentanut paskat paikoilleen ja heillä ei ole aavistustakaan siitä, että heidän johdot ovat löysinä seinän sisällä... Onneksi en ole minä tehnyt vielä niin.
Kun ottaa huomioon sen pirullisen lisätyön, jota minulla on edessäni vaihtaakseni noin 600 teidän paskaklipsua, niin mielestäni on häpeällistä, että minun pitäisi vain saada rahat takaisin (koska minulla ei ole kuitteja, en saa mitään). Lisäksi olen odottanut vastausta kesäkuusta asti, ja kun soitin viikolla, ei miehellä asiakaspalvelussa ollut siitä tietoa... Halloo!
Jos teillä on yhtään käsitystä markkinoinnista ja siitä, miten käsitellään erittäin tyytymättömiä asiakkaita, niin voitte parempaan kuin tarjota "rahojen palautusta".
Sillä aikaa, kun mietitte, voitte lukea täältä:
http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/196527-varning-julas-skruvklammer.html
Terveisin
Jesper, toistaiseksi uskollinen Julan asiakas"
Jula vastaa:
"Hei!
Ilman kuittia tai muuta ostohyvitystä, joka vahvistaa ostopäivämäärän, emme valitettavasti voi auttaa teitä."
Niin helppoa oli heille vältellä vastuuta paskatuotteistaan. Olettehan säästäneet klipsukuitit?
Lähetin kuvia sähköpostitse ja sain sitten vastauksen:
"Hei!
Emme tunnista tätä ongelmaa tämän tuotteen kohdalla.
Tuo pakkaukset sekä muutamia rikkinäisiä klipsuja lähimpään tavarataloon ja reklamoimme ne. Älä unohda ottaa mukaan kuittia."
Vastaukseni:
"Mutta kiitos teille. Ei minulla ole tallessa kuitteja klipsuista, joita olen lisäksi ostanut eri kertoina, yli vuoden ajan... Minulla on jäljellä kaksi pakkausta yhteensä 7-8:sta. Loput paskaklipsut on asennettu hyvin näkyvästi (tulkaa vaan katsomaan). Osa on jo rakennettu paikoilleen. Ja syy siihen, miksi ette tunne ongelmaa, on se, että 99% asiakkaista on jo taatusti rakentanut paskat paikoilleen ja heillä ei ole aavistustakaan siitä, että heidän johdot ovat löysinä seinän sisällä... Onneksi en ole minä tehnyt vielä niin.
Kun ottaa huomioon sen pirullisen lisätyön, jota minulla on edessäni vaihtaakseni noin 600 teidän paskaklipsua, niin mielestäni on häpeällistä, että minun pitäisi vain saada rahat takaisin (koska minulla ei ole kuitteja, en saa mitään). Lisäksi olen odottanut vastausta kesäkuusta asti, ja kun soitin viikolla, ei miehellä asiakaspalvelussa ollut siitä tietoa... Halloo!
Jos teillä on yhtään käsitystä markkinoinnista ja siitä, miten käsitellään erittäin tyytymättömiä asiakkaita, niin voitte parempaan kuin tarjota "rahojen palautusta".
Sillä aikaa, kun mietitte, voitte lukea täältä:
http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/196527-varning-julas-skruvklammer.html
Terveisin
Jesper, toistaiseksi uskollinen Julan asiakas"
Jula vastaa:
"Hei!
Ilman kuittia tai muuta ostohyvitystä, joka vahvistaa ostopäivämäärän, emme valitettavasti voi auttaa teitä."
Niin helppoa oli heille vältellä vastuuta paskatuotteistaan. Olettehan säästäneet klipsukuitit?
On sama ongelma Julas naulaklammerien kanssa, ne rikkoutuvat samasta kohdasta kuin ruuviklammerit. En ole yrittänyt reklamoida, mutta aion tarkistaa, onko minulla kuitti jäljellä ja siinä tapauksessa tehdä yrityksen. Asiakaspalvelun tietämättömyys ongelmasta on luultavasti vain keino välttää reklamaatioita.
Ostan mieluummin Biltemasta kuin Julasta, siellä on huomattavasti helpompaa ja mukavampaa reklamoida tuote.
Heidän klammerinsa kestävät!
Ostan mieluummin Biltemasta kuin Julasta, siellä on huomattavasti helpompaa ja mukavampaa reklamoida tuote.
Heidän klammerinsa kestävät!
Poimittuna, saksettu från konsumentverket:
"Jos haluat valittaa tuotteesta tai käyttää takuuta, avointa kauppaa tai vaihto-oikeutta, jonka olet saanut kaupasta, sinun täytyy pystyä todistamaan, että olet ostanut tietyn tavaran kaupasta, milloin olet sen ostanut ja mihin hintaan. Kuitti on yksinkertainen tapa todistaa tämä. Mutta sinun ei ole pakko säilyttää kuittia käyttääksesi oikeuksiasi. Jos voit todistaa ostoksesi jollain muulla tavalla, se käy myös. Se voi esimerkiksi olla tiliote tai maksukorttikuitti."
Valitettavasti voi olla vaikeaa todistaa, että kyseessä on juuri se tuote, jonka olet ostanut, varsinkin jos on ostettu enemmän kuin yksi asia.
"Jos haluat valittaa tuotteesta tai käyttää takuuta, avointa kauppaa tai vaihto-oikeutta, jonka olet saanut kaupasta, sinun täytyy pystyä todistamaan, että olet ostanut tietyn tavaran kaupasta, milloin olet sen ostanut ja mihin hintaan. Kuitti on yksinkertainen tapa todistaa tämä. Mutta sinun ei ole pakko säilyttää kuittia käyttääksesi oikeuksiasi. Jos voit todistaa ostoksesi jollain muulla tavalla, se käy myös. Se voi esimerkiksi olla tiliote tai maksukorttikuitti."
Valitettavasti voi olla vaikeaa todistaa, että kyseessä on juuri se tuote, jonka olet ostanut, varsinkin jos on ostettu enemmän kuin yksi asia.
Moderator
· Stockholm
· 56 280 viestiä
Useimmat ketjut pystyvät hakemaan kuitin tietokannastaan muutamassa minuutissa, kun hakevat sen luottokorttisi numerolla. En ole koskaan kokeillut sitä Julassa, mutta muissa paikoissa.
Moderator
· Stockholm
· 56 280 viestiä
Mutta haluaisin vielä puolustaa naulaa, sen voi naulata nopeammin ja kiinnittää kuin ruuvata kannattimen. Se on halvempaa ja kestää todennäköisemmin.
