N Nissegandhi #16 Jäsen · 338 viestiä 25 syy 2025 klo 17:28 Nissegandhi Jäsen 338 viestiä 25 syy 2025 klo 17:28 #16 C Chronaus sanoi: Hmmm mitä tarkoitat? Että galvaniseringen försämrats tai? Jos minun tarvitsee vain pyyhkiä levyt ennen asennusta, se on 100 kertaa helpompaa kuin saada ne katon alle. Ilmeisesti kokemukseni ei riitä, mutta toivottavasti ratkaiset sen kuitenkin.
C Chronaus sanoi: Hmmm mitä tarkoitat? Että galvaniseringen försämrats tai? Jos minun tarvitsee vain pyyhkiä levyt ennen asennusta, se on 100 kertaa helpompaa kuin saada ne katon alle. Ilmeisesti kokemukseni ei riitä, mutta toivottavasti ratkaiset sen kuitenkin.
C Chronaus #17 Jäsen · Blekinge · 185 viestiä 25 syy 2025 klo 18:59 Chronaus Jäsen Blekinge 185 viestiä 25 syy 2025 klo 18:59 #17 N Nissegandhi sanoi: Ilmeisesti kokemukseni ei riitä, mutta toivon, että ratkaiset sen siitä huolimatta. Kyllä, olen kiitollinen panoksestasi, mutta jos sen voi vain pyyhkiä pois, en ymmärrä ongelmaa...
N Nissegandhi sanoi: Ilmeisesti kokemukseni ei riitä, mutta toivon, että ratkaiset sen siitä huolimatta. Kyllä, olen kiitollinen panoksestasi, mutta jos sen voi vain pyyhkiä pois, en ymmärrä ongelmaa...