S
Talo on maalattu mustaksi valkoisilla ikkunanpuitteilla, valkoinen ovi. Autotalli on maalattu valkoiseksi mustilla yksityiskohdilla, kuten näette, autotallin räystäslaudat ja alin lauta ovat mustia, nyt kysymys on, mitä teen talon kanssa, pitäisikö minun maalata räystäslaudat valkoisiksi vai mustiksi? Päätykolmiot eivät ole vielä maalattu, sillä seuraava projekti on päätykolmioiden paneelien vaihtaminen ja niiden maalaaminen mustiksi.

Minulla on 3 vaihtoehtoa, kuten näen sen:

1: Maalata räystäslaudat ja alin lauta valkoisiksi, valkoisilla räystäskouruilla ja syöksytorvilla.
2: Maalata räystäslaudat valkoisiksi, alin lauta mustaksi, mustilla räystäskouruilla ja valkoisilla syöksytorvilla (ne tulevat olemaan meksikonmuurin vieressä)
3: Maalata räystäslaudat ja alin lauta mustiksi, mustilla räystäskouruilla ja valkoisilla syöksytorvilla?

Olen jättänyt mustat syöksytorvet pois, mutta en ole täysin varma tästä päätöksestä, onko joku, joka uskoo, että mustat syöksytorvet olisivat tyylikkäät?

oSLw7Kk.jpg

Minulla on musta kaikki mitä kuvaat, sulautuu hyvin julkisivuun. Mielestäni se on tyylikkäin ja kukapa haluaisi, että rännit ja syöksytorvet erottuisivat.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.