Olen purkamassa kylpyhuonetta alakerrassamme ja aikeissa rakentaa sen uudelleen. Talo on tiilitalo, joka on rakennettu vuonna 1894 ja siinä on 1,5 kerrosta. Olen hieman epävarma siitä, mitä katon sisältä löytyy, enkä ole varma, kuinka pitkälle minun tulee edetä "ylöspäin" ennen kuin voimme taas alkaa rakentaa alaspäin. Skississä (Paintskills :)) olen piirtänyt, missä vaiheessa olemme nyt, ja olen utelias tietämään, mitä löydän, jos puran sen osan, joka on merkitty vaaleanruskealla, eli sen osan, jonka olen piirtänyt vihreällä piirustukseen. Tähän asti olemme purkaneet (alhaalta ylöspäin laskettuna) Tretexin - Råspontin - Paperin. Nyt alhaalta näkyy karkeasti sahatut laudat, jotka lepäävät irrallaan palkkien välissä.

Kaavakuva kylpyhuoneremontin rakenteesta: kaksi ruskeaa palkkia, välissä vihreä alue, jossa on löysät laudat, ja harmaa kansi. Vanha kylpyhuoneen katto, jossa näkyy paljaita puulautoja ja kuluneita seiniä. Rakennusprojekti vanhassa tiilitalossa.

Well - Uteliaisuus vei voiton ja revin tänään pienen osan (3 lankkua). Yläpuolella on paperia ja paperin päällä on tyyppi kivituhkaa, tiilenpalasia ja rappausjäämiä - Vietin loppuillan imuroimalla koko alakerran :-/

Näyttää siltä, että täytynee hyökätä yläkerrasta...

Milkshaken
Hieman nykyaikaisemmissa taloissa on purua... paljon sahanpurua ja höylälastuja... :)

Milkshaken sanoi:
I lite modernare hus ligger det spån... massor med sågspån, och kutterspån...:)
Ajatella, jos olisi käynyt niin hyvä tuuri :)

Pitää nostaa lattia yläpuolella olevassa huoneessa ja ottaa se ulos sitä kautta. Pieni muutos suunnitelmiin :)

Minulla on paksu kerros savikalkkia purun alla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.