11 278 lukukertaa ·
22 vastausta
11k lukukertaa
22 vastausta
Vanha kellarin seinä eristyksellä?
Jos on riski kosteudesta, älä käytä kipsilaastia.
Jos olet laittamassa seinän uudelleen, on parasta käyttää samaa tyyppiä kuin aiemmin. Sementtilaasti b tai c tai kc.
Olen itse rappannut kellariseiniä laastilla c. Mielestäni on vaikeaa saada täydellinen sekoitus, mutta kun onnistuu, on helppo rapata. Syviä reikiä rappasin kahdesti.
Olen rappannut sisäseiniä täysin kuivassa tilassa kipsilaastilla ja se sallii enemmän sekoittamisen suhteen.
Se muuttuu todella likaiseksi, kun olen rappannut. Kerran sain apua muurarilta, kun rapattiin koko autotalli ja silloin ei tullutkaan niin likaista ympärille...
Jos olet laittamassa seinän uudelleen, on parasta käyttää samaa tyyppiä kuin aiemmin. Sementtilaasti b tai c tai kc.
Olen itse rappannut kellariseiniä laastilla c. Mielestäni on vaikeaa saada täydellinen sekoitus, mutta kun onnistuu, on helppo rapata. Syviä reikiä rappasin kahdesti.
Olen rappannut sisäseiniä täysin kuivassa tilassa kipsilaastilla ja se sallii enemmän sekoittamisen suhteen.
Se muuttuu todella likaiseksi, kun olen rappannut. Kerran sain apua muurarilta, kun rapattiin koko autotalli ja silloin ei tullutkaan niin likaista ympärille...
Seinäni ovat nyt kuivia joka tapauksessa. (Pitäisi olla) Mutta kun teen tämän helvetillisen työn, haluan tehdä sen vain kerran enkä riskeerata, että joudun tekemään sen uudelleen väärän tasoitteen/materiaalin vuoksi.H HSP sanoi:Jos aiot tasoittaa, koska on olemassa kosteusriski, älä käytä kipsitasoitetta.
Jos sinun tarvitsee tasoittaa seinä uudelleen, kannattaa käyttää samaa tyyppiä kuin aiemmin.
Tasoite b tai c tai kc.
Olen itse tasoittanut kellarin seinät tasoitteella c. Mielestäni on vaikeaa saada aikaan täydellinen sekoitus, mutta kun onnistuu, on helppo tasoittaa. Syvät reiät tasoitin kahdesti.
Olen tasoittanut sisäseiniä täysin kuivassa tilassa kipsitasoitteella ja se on anteeksiantavampi sekoittamisen suhteen.
Kun olen tasoittanut, siitä tulee todella likaista. Kerran muurari auttoi, kun tasoitimme koko autotallin uudelleen, eikä siitä tullut lainkaan niin likaista ympäriinsä...
H HSP sanoi:
H HSP sanoi:
Ok. Niin teen. Minulla on muurari tulossa katsomaan sitä. Minulla on monta projektia käynnissä samanaikaisesti ja tarvitsen lisäaikaa. Mutta jos se viivästyy tai tulee liian kalliiksi, teen sen itse. Kiitollinen vastauksistanne.H HSP sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi