Hei,

olen vähän innostunut rakentamaan oman TV-pöytäni, joka tulee olemaan seinälle ripustetun TV:n alla, haluaisin käyttää valkoista tiiltä tai vastaavaa materiaalia, onko teillä mitään vinkkejä? olen aloittelija ja minulla on huono käsitys siitä, millaisia materiaaleja on saatavilla... kiitos etukäteen!!

ystävällisin terveisin
Edvin

Yksi klassikko nuoruudestani on pinota tiiliä kahteen kasaan lattialle ja asettaa vanerihyllylevyt sopiville korkeuksille. Valkoiset tiilet käyvät myös hyvin. Hyllylevyiksi voi valita jotain juhlavampaa, esim. maalattuja hobbylevyjä, viiluhyllyjä tai pleksilasia.

Mene rakennustarvikekauppaan ja osta mitä itse pidät kauniina ja pinoa se :)

Moi, joo, sitä mä ajattelin, mutta onko valkoista tiiltä kaupassa? sitä mä oikeastaan mietin, muuten luulen että haluan vaan kaksi lasista hyllytasoa, oon kuvitellut kaiken päässäni :P

Pitäisi tehdä. Tarkista jostain isommasta rakennustarvikeliikkeestä, jos heillä on/voivatko tilata. Muuten paikallisella muurarillasi saattaa olla vähän jäljellä...

sen teen sen.. joten käytännössä kaupoissa on ainakin valkoisia tiiliä. tulee olemaan hauskaa tämä.. ajattelin itse asiassa antaa lasimestarin hoitaa 2 hyllytasoa myös. yksi yläosaan ja yksi ensimmäiseksi hyllytasoksi DVD-soittimelle. palaan tuloksen kanssa... :)

Hei
Saitko hankittua valkoista tiiltä? Mistä?
Ajattelin tehdä TV-tason valkoisesta tiilestä
Kiitollinen vastauksesta Elina

Saat ottaa Mexitegel.
Valkoinen Mexitegel-seinärakenne, jossa näkyy ulkovalonheitin.

Kiitos niin paljon:D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.