Aiomme vaihtaa surkean muovisen kattokankaan 1980-luvulta johonkin maalattuun kattopaneeliin. Onko jollakulla kokemusta tästä? Hornbachilla on vain pinnoitettua kattopaneelia, Bauhausilla on sekä pinnoitettua että maalattua. Mitä kannattaisi valita? Katsoin erästä ruotsalaista, jonka nimi oli...hmmm Hubonit tai jotain sellaista, onko joku käyttänyt tätä?
/Crille