1 297 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Valitse oikea pituus paneelilaudoille
Aion ostaa paneelilautoja rakennukseeni ja pohdin hieman, miten minun pitäisi ajatella lautojen pituuden valintaa.
Paneeli tulee olemaan 22x120 ja asennetaan vaakasuoraan.
Näin spontaanisti olen ajatellut ostaa 4800 mm pitkiä lautoja, jolloin saumattu pituus on 90 cm ja sen pitäisi kai näyttää aika hyvältä? Jotain ehdotuksia?
Paneeli tulee olemaan 22x120 ja asennetaan vaakasuoraan.
Näin spontaanisti olen ajatellut ostaa 4800 mm pitkiä lautoja, jolloin saumattu pituus on 90 cm ja sen pitäisi kai näyttää aika hyvältä? Jotain ehdotuksia?
Siirrä saumakohtia, jotta et saa generaali saumaa, tuloksesta tulee paljon siistimpi. Joten kun olet kiinnittänyt 90 cm palasi, aloitat saman laudan jäännöspalalla. Silloin seuraava sauma tulee 180 cm jne.
Erittäin tärkeää tehdä näin, jotta saumat leviävät koko alueelle. Vielä parempi, jos kaikki laudat eivät ole alusta alkaen yhtä pitkiä, jolloin kaikki symmetria saumoissa katoaa.....A Albans doktor sanoi:
On varasto, joten on vain kaksi ikkunaa, yksi päädyssä ja yksi toisella pitkällä sivulla. Valitettavasti heillä ei ollut päätypontattua, kysyin siitä, koska se vähentäisi hukkaa 🙂nino sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi