Hei foorumi.
Miten tekisitte tässä tilanteessa?
Aiempi kipsi, jonka arvelen olevan vuodelta 2004. Vesi vuoti vielätyshormista ja jouduin purkamaan kipsin. Muuten kaikki näytti hyvältä.
Ajattelin rappausta, jotta voisin tehdä sen oikein kellarissa, mutta keskellä on vanha aukko, joten silloin täytyy muurata.
Koska kylpyhuoneen lattian vastassa on puulevyt, ei ehkä ole merkitystä tehdä.
Lisäksi en tiedä, miten toimia olemassa olevan oven kanssa.
Vaihtoehto olisi laittaa uusi kipsi.