4 033 lukukertaa ·
26 vastausta
4k lukukertaa
26 vastausta
Väliseinä joka kantaa lattian kannattimia, mitoitus
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Reguloiden vapaakorkeus on tärkeä parametri niiden kantokyvyn arvioimiseksi. Jopa pienillä muutoksilla on suuri merkitys. Vain 2,3 m korkeudella C 14 -puutavaran marginaalit kasvavat. Tämän uuden tiedon perusteella sanoisin, että lujuuden kannalta on OK käyttää C 14 -puuta. Sen sijaan aiemmin esittämäni huomautukset liian alhaisen lujuusluokan puuta vastaan ovat yhä voimassa.
Omatoimirakentaja
· Arvika
· 1 527 viestiä
Mikä on talosi perustus tänään? Kuten aiemmin mainittiin, kuormitus uusien seinien alla kasvaa verrattuna aikaisempaan.
Seinä on yhteensä 12 metriä
Niiden neuvojen avulla, jotka olen saanut täältä
?
45 x 70 C24
konstruktionsplywood molemmin puolin
6 mm kipsi
Niiden neuvojen avulla, jotka olen saanut täältä
?
45 x 70 C24
konstruktionsplywood molemmin puolin
6 mm kipsi
Talo ei ole vielä rakennettuB bossespecial sanoi:
Omatoimirakentaja
· Arvika
· 1 527 viestiä
Ok, ymmärsin että kyseessä oli olemassa oleva. 45x70cc450 C14 puolikorkeudella olevilla poikkipuutavoilla toimii ilman plywoodia. Jos valitset plywoodin, voit mennä cc600:aan. On suositeltavaa, että seinän cc-mitta yhtyy lattiajousteisiin.Lars Roth sanoi:
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Olen samaa mieltä @bossespecial kanssa. On melko tärkeää, että palkit osuvat oikein kunkin säännön yläpuolelle.
tuhannet kiitokset kaikesta avusta
Jos haluaisin rakentaa seinän metallirankojen avulla?
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 368 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 368 viestiä
45x70 C24-laatua näyttää olevan hyvin vaikea löytää!
Mietin mitä tapahtuu, jos halkaisee 45x145 C24 kahdeksi 45x70-kappaleeksi?
Onko se silti C24-laatua
Olen huomannut, että Södra:n C24-puussa on pirun paljon oksia, jopa reunoilla, 30-40 mm suuria.
Mietin mitä tapahtuu, jos halkaisee 45x145 C24 kahdeksi 45x70-kappaleeksi?
Onko se silti C24-laatua
Olen huomannut, että Södra:n C24-puussa on pirun paljon oksia, jopa reunoilla, 30-40 mm suuria.
Omatoimirakentaja
· Arvika
· 1 527 viestiä
Kun arvioidaan sääntöjen laatua, tämä tehdään koneellisesti laskemalla säännön E-moduuli. Tämä tapahtuu mittaamalla iskuaaltojen vasteen tai taivuttamalla sääntöä. Jos jaat luokitellun säännön, se voisi käytännössä tarkoittaa, että voit saada "hyvän palan" ja "huonon palan", mutta yhdessä sääntönä ne tasapainottavat toisiaan niin, että parempi kompensoi huonompaa. Sahalaitoksen lähteen mukaan c24-puu sisältää usein korkeampia lujuusluokkia, koska markkinat korkeammille lujuuksille ovat melko pienet.
Miksi muuten haluat niin ohuen seinän?
Miksi muuten haluat niin ohuen seinän?
Klikkaa tästä vastataksesi