4 090 lukukertaa ·
20 vastausta
4k lukukertaa
20 vastausta
välipohja
Kaikkitietävä
· Stockholm
· 1 831 viestiä
Säännöt riittävät. Jos talo alkaisi liikkua, ei ole väliä, minkä kokoiset säännöt ovat.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Jos kiinnität uudet koolaukset hirteen, ne pysyvät tukevasti.
Ja oikeilla levyillä sen pitäisi olla vakaa.
Ainoa mikä huolestuttaa minua on, mitä tapahtuu kulmissa seinän ja lattian välillä, ja kulmissa seinien välillä.
Tuleeko siitä niin jäykkä, että talon rungon liikkeet eivät aiheuta mitään vuotoa.
Tiedän, että maalaan piruja seinille, mutta kuten sanottu, minulla on vähän fobia keramiikasta puutaloissa.
Ja oikeilla levyillä sen pitäisi olla vakaa.
Ainoa mikä huolestuttaa minua on, mitä tapahtuu kulmissa seinän ja lattian välillä, ja kulmissa seinien välillä.
Tuleeko siitä niin jäykkä, että talon rungon liikkeet eivät aiheuta mitään vuotoa.
Tiedän, että maalaan piruja seinille, mutta kuten sanottu, minulla on vähän fobia keramiikasta puutaloissa.
Se mitä kuvailet on luonnollisesti perusteltua ja jotain, joka pitäisi ottaa huomioon laskelmissa. Mutta jos ajattelee kaikkia uudisrakennuksia, joissa kylpyhuone sijoitetaan toiseen kerrokseen, eikö sen pitäisi olla sama asia?
Sinulla täytyy olla ensimmäinen kylpyhuone pohjakerroksessa, joten en usko, että kylpyhuoneita on niin yleisesti yläkerrassa. Jos aiot asentaa klinkkeriä puupalkistoon, suosittelen aina EPS:n valamista,Greven1982 sanoi:
Olen työskennellyt laatoittajana 14 vuotta ja nähnyt monia huonosti tehtyjä kylpyhuoneita, monia 70-luvulla rakennetuissa mökeissä. On harvoja kylpyhuoneita, joissa laatat ovat olleet halkeamilla, ja siellä missä niitä on, se on yleensä johtunut pudonneista esineistä.
Nykyajan vesieristekalvot ovat erittäin kestäviä lämpötilasta riippumatta, ja on luultavasti niin, että muovimatto on herkempi +10-12 asteen lämpötilassa, joka on yleensä standardilämpötila sisätiloissa, kun se on tyhjillään. Lämmin matto on kuitenkin varmasti paljon venyvämpi kuin kalvo.
Nykyajan vesieristekalvot ovat erittäin kestäviä lämpötilasta riippumatta, ja on luultavasti niin, että muovimatto on herkempi +10-12 asteen lämpötilassa, joka on yleensä standardilämpötila sisätiloissa, kun se on tyhjillään. Lämmin matto on kuitenkin varmasti paljon venyvämpi kuin kalvo.
Ei muovia höyrynsulkuina kylpyhuoneen seinässä.
Sinullahan on jo vesieristys laatan sisäpuolella.
Mutta haluan toistaa, ärsyyntymiseen asti:
http://www.byggahus.se/forum/byggmat...15#post2172040
Mutta miten on ulkoseinien kanssa?
Sinullahan on jo vesieristys laatan sisäpuolella.
Mutta haluan toistaa, ärsyyntymiseen asti:
http://www.byggahus.se/forum/byggmat...15#post2172040
Mutta miten on ulkoseinien kanssa?
Klikkaa tästä vastataksesi