Höyrystyä luulen hänen sanovan.

altaxis altaxis sanoi:
Dunsta tycker jag att han säger.
Kiitos, kuulen myös niin :-) Mutta seuraava lause, mikä tulee uppoamaan?

Tulkitsee sen itse kiinnitykseksi.

fgo fgo sanoi:
Tulkitsee sen itse kiinnikkeeksi.
Kiitos, eihän se nyt piru vie voi olla betoni joka "painuu kasaan"?

Niin pienissä määrissä kuin se näyttää, betoni ei uppoa enempää kuin marginaalisesti, mikä on otettava huomioon, betoni kutistuu aina veden pois mennessä, katso mitä tapahtuu valetuilla lattioilla ja talojen laatoilla. Betoni, jolla on vähiten kutistumista, on exspanderbetoni.

J jonaserik sanoi:
Niin pieninä määrinä kuin näyttää siltä, betoni ei vajoa muuta kuin marginaalisesti, mikä täytyy ottaa huomioon, betoni kutistuu aina kun vesi poistuu, katso mitä tapahtuu valetuille lattioille ja laatoille taloissa. Betoni, jolla on vähiten kutistumista, on exspanderbetong
Lisäksi expanderbetong ei kutistu ollenkaan. Mutta joo, meni vähän OT nyt.

C C.Lundin sanoi:
Lisäys on, että expanderbetong ei kutistu ollenkaan. Mutta kyllä, nyt meni vähän OT.
Menen syvemmälle siihen, mihin vesi menee, joka täyttää betongin, kirjoitin, että sillä on pienin kutistuminen eikä mitään muuta

...ja minä, joka juuri valoin 3 kuudesta pilarista valumuotteihin 12 neliön kasvihuoneen kiinnitystä varten, jossa kehyksen piti olla täysin vaakasuora. (Kyllä, tiedän, minun olisi pitänyt rakentaa perustukset kuten kuvassa ja ei, en ole käyttänyt säädettäviä tolppakenkiä..) :oops:

nytt-hus-byggnadskonstruktionsplats-cement-i-fundament-och-f%C3%B6rst%C3%A4rkning-av-st%C3%A5lst%C3%A4nger-119560956.jpg

Paras vastaus

Plintit tai muuri kasvihuoneille/käytäville, ei ole merkitystä, mitä betonia käytetään, ei ole mitään mm-mittoja, joista se kaatuu sinne tai tänne, joten tee kuten ajattelet.

J jonaserik sanoi:
Kasveille tai verhon tai katoksen rakentamiseen perustuksesta tai muureista ei ole väliä, mitä betonia käytetään, ei ole mitään millimetrimäärää, josta se riippuisi, joten tee kuten ajattelet.
Kiitos, tämä ilahdutti iloista amatööriä :-) Totesin, että runko ei ole toistaiseksi liikkunut merkittävästi. Ehkä jonkin millimetrin. En tiedä, kuinka paljon väljyyttä on eri osien välillä kasvihuoneessa, mutta se selviää. Palaan asiaan, kun kaikki on valmista :D

Kasvihuoneella ei ole enempää kuin muutama senttimetri pohjan sdoilta ja jos olet mitannut niin, että se osuu juuri kehyksen reunan sisäpuolelle, voit mennä kotiin sen kanssa, onnea.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.