Minulla on nykyään vanha valettu portaikko (luultavasti 30-luvulta), joka kulkee taloni perustusta pitkin (joka on betonista). Talo seisoo kallion päällä, joka viettää. Siis yksi portaikon puoli liittyy talon seinään. Portaikossa on yksitoista askelmaa.

Haluaisin tehdä uuden portaikon ja mietin:

1. Voinko tehdä sen itse rakennetulla muotilla? Tuleeko se kestämään?
2. Voiko kallioperään porattujen raudoitustankojen lisäksi täyttää kivellä, jotta ei tarvittaisi niin paljon betonia ja siten vähemmän painetta muottiin?
3. Jos haluan palkata hyvän urakoitsijan (asun hieman pohjoiseen Sthlm:stä) - VINKKEJÄ?

Anders:cool:
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.