Hei!
Onko jollakulla vinkkejä tai voivatko kertoa, miten valan parhaiten pari pilaria. Niiden tulee olla melko tukevia, ja ajattelin käyttää säädettäviä pilarikenkä niihin.
Tarvitsenko raudoitusta niihin vai? Voinko laimentaa betonia sepelillä?
KIITOS