Yli 100 kg ulkoyksikkö sopii ja kestää helposti muutamalla lecatiilellä/puutarhalaatalla, sitä ei tarvitse liioitella.
Joo? Se on juuri mitä aion tehdä, käyttää laattoja. Minulla on kuitenkin joitakin, jotka vain makaavat turhaan. Voin joko asettaa ne kuvion mukaan, jonka piirsin, tai laittaa vain 4 kappaletta, yksi per jalka, ja laittaa päälle vähän singeliä, jotta se näyttää siistiltä.
Etuna useamman laatan laittamisessa on, että sade- ja sulamisvesistä on hieman parempi poisto. Jos vain laitan singelin päälle, se ei ole huonompi kuin aikaisemmin.
Niin? Sitähän minä aion tehdä, käyttää laattoja. Minulla on kuitenkin muutama, jotka vain lojuvat tarpeettomina. Joko asettelen ne piirtämäni kuvion mukaan, tai asetankin vain 4 kpl, yhden joka jalalle, ja laitan hieman soraa päälle, jotta se näyttää siistiltä.
Uusi viikonloppu, uusi työvuoro! Aloitin kaivamisen tänään. Päällä oli vain singeliä, sitten pelkkää hiekkaa. Kuinka paljon oikeastaan pitäisi kaivaa pois? Tämä on varmaan ollut tässä 20 vuotta, joten se on vähän pakkautunut, mutta silti helppo kaivaa. Sopivasti sadevesiviemäri on tässä myös. Täällä voisi olla vähän hienostuneempi ja liittää putken jollain tavalla, joka sitten nousisi pumpun alle.
Se oli aivan täpärällä. Mielestäni mitat oli huonosti viestitty. Kysyin ja sain vahvistuksen mitoista, mutta jalusta onkin suurempi. Ja lisäksi liitännöille tarvittiin tilaa. Jos olisin tiennyt, olisin tehnyt sen suuremmaksi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.