Uusi ratkaisu. Olen juuri rakentanut terassin mäntymetsään, joka koostuu hiekasta. Olen käyttänyt alas painettuja maa-ankkureita ja kantavia palkkeja 45x200. Poikittain yläpuolella 45x145. Toimii hyvin. Kokonaan maan päällä siis.
Hieman skeptinen ajatukseen haudata puuta maahan. Verrattuna hyvin kyllästettyihin tolppiimme aitauksissa. Ne ovat melko lopussa 10 vuoden jälkeen. Huolimatta siitä, että niiden pitäisi kestää huomattavasti pidempään.
Ok, hylkään ajatuksen kantavien palkkien valamisesta. Kiitos teidän mielipiteistä.
Nyt alan katsomaan terassilautoja ja harkitsen viikonloppumatkaa Puolaan. Onko teillä vinkkejä hyvistä rakennusliikkeistä netissä? Olen löytänyt yhden nimeltä OBI. En vain oikein saa selkoa hinnoista...
Ensimmäinen kuva on käännetty Googlella, toinen on alkuperäinen. Mitä tarkoittavat eri hinnat 44.99 ja 18.75? Luulin ensin, että ne olivat neliöhinta ja metri- tai kappalehinta, mutta ne eivät sovi yhteen.
EDIT: Kyllä ne sopivat :-| . 18.75 per 2,4 metrin lauta ja 44.99 per neliömetri. Tosi halpaa! 100 kr per neliömetri :-D
Ok, luovutan ajatuksen valaa kantopuut kiinni. Kiitos mielipiteistänne.
Nyt alan katsella terassilautoja ja harkitsen viikonloppua Puolassa. Onko teillä vinkkejä hyvistä rakennustavarataloista, joista voi katsella netissä? Olen löytänyt yhden nimeltä OBI. En kuitenkaan käsitä hintoja...
Ensimmäinen kuva on käännetty Googlella, toinen on alkuperäinen. Mitä tarkoittavat eri hinnat 44.99 ja 18.75? Ajattelin ensin, että olisi neliömetri- ja juoksumetri- tai kappalehinta, mutta ne eivät sovi yhteen.
[kuva]
[kuva]
EDIT: Kyllä se sopii :-| . 18.75 per 2,4 metrin lauta ja 44.99 per neliömetri. Todella halpaa ju! 100 kr neliömetriltä :-D
Älä osta niin tummaa terassilautaa, myös harmaantunut puu muuttuu todella kuumaksi auringossa, on epämukavaa kävellä paljain jaloin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.