4 493 lukukertaa ·
10 vastausta
4k lukukertaa
10 vastausta
valaa betoninen työtaso
Kuten sanottu, haluan valaa 2 keittiön betonitasoa, mutta minulla on vähän pohdintoja.
Toinen levy tulee keittiösaarekkeeseen ja sen on oltava 120 cm leveä, mutta muottivaneri on vain 120 cm leveä, joten ei ole paljon tilaa kiinnittää kehikkoa, sama ongelma tulee toisen kanssa, jonka on oltava 380 cm pitkä, levy on vain 250 cm pitkä. Ei ole hyväksi, jos levyssä on sauma keskellä, paljon työtä hioa pois.
Miten tämän voi ratkaista, auttakaa minua...!
Toinen levy tulee keittiösaarekkeeseen ja sen on oltava 120 cm leveä, mutta muottivaneri on vain 120 cm leveä, joten ei ole paljon tilaa kiinnittää kehikkoa, sama ongelma tulee toisen kanssa, jonka on oltava 380 cm pitkä, levy on vain 250 cm pitkä. Ei ole hyväksi, jos levyssä on sauma keskellä, paljon työtä hioa pois.
Miten tämän voi ratkaista, auttakaa minua...!
Hm. 3.80, se on raskas. Etkö voisi saada siihen yhdistämistä?
Kehyksen voit kiinnittää ulkopuolelle sen sijaan ehkä.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Kehyksen voit kiinnittää ulkopuolelle sen sijaan ehkä.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
En usko, että kytkentä kyseisessä levyllä olisi hyvä, oikeastaan sen pitäisi olla 4040 pitkä, mutta tee kytkentä niin, että se on 3500 sen sijaan, toinen kytkentä ei tule näyttämään hyvältä.
Siitä pitäisi myös leikata aukot kaksialtaiseen tiskialtaaseen ja suureen liesitasoon, joten siitä ei tule massiivista 3500 pitkää.
Siitä pitäisi myös leikata aukot kaksialtaiseen tiskialtaaseen ja suureen liesitasoon, joten siitä ei tule massiivista 3500 pitkää.
Klikkaa tästä vastataksesi