Kuten sanottu, haluan valaa 2 keittiön betonitasoa, mutta minulla on vähän pohdintoja.

Toinen levy tulee keittiösaarekkeeseen ja sen on oltava 120 cm leveä, mutta muottivaneri on vain 120 cm leveä, joten ei ole paljon tilaa kiinnittää kehikkoa, sama ongelma tulee toisen kanssa, jonka on oltava 380 cm pitkä, levy on vain 250 cm pitkä. Ei ole hyväksi, jos levyssä on sauma keskellä, paljon työtä hioa pois.

Miten tämän voi ratkaista, auttakaa minua...!

Hm. 3.80, se on raskas. Etkö voisi saada siihen yhdistämistä?
Kehyksen voit kiinnittää ulkopuolelle sen sijaan ehkä.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, yritä tehdä sauma, sillä levy muuten painaa 220 kg ja voi murtua keskeltä asennuksen aikana.

En usko, että kytkentä kyseisessä levyllä olisi hyvä, oikeastaan sen pitäisi olla 4040 pitkä, mutta tee kytkentä niin, että se on 3500 sen sijaan, toinen kytkentä ei tule näyttämään hyvältä.
Siitä pitäisi myös leikata aukot kaksialtaiseen tiskialtaaseen ja suureen liesitasoon, joten siitä ei tule massiivista 3500 pitkää.

Valu paikan päällä?

Miten olet ajatellut sen sitten? Muottien, betonimyllyn jne. kanssa.
Tarkoitus on tehdä keittiön tasoja, joten niiden sääteleminen uudessa keittiössä tuntuu vähän riskialttiilta.

Myös minä aion hankkia betonisen työtason, haluan kokeilla eri värejä, olen kuullut että sen voi saada mustaksi tai valkoiseksi jos haluaa.

Oletko jo valanut ne vai miten aiot tehdä? Mitkä ovat levyjen mitat?

voi värjätä monilla eri väreillä, jos haluaa, on erilaisia pigmenttejä, joita levitetään betonin päälle kovettumisen jälkeen, jolloin ne tunkeutuvat betoniin ja värjäävät.

• Tykkään
Mikael C
  • Laddar…
Ei, en ole vielä valanut. Kiitos vinkistä värjäykseen. mitat noin 60 s 170 p. haluan sen L-muotoiseksi.......

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.